مدیر کل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی، نزدیک شدن و ارتباط برقرار کردن مردم با منسوجات صنایع‌دستی را منوط به استفاده از ایده‌ها و شیوه‌های نوین در رنگ‌های طبیعی و نخ مرغوب عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های علم حقوق این است که قوانین باید به شیوه‌ای نگارش شوند که توسط همه افراد جامعه قابل درک باشند و مجریان قانون، قضات و افزادی که به نقض قانون توجه دارند نیز درک مشترکی داشته باشند؛ بنابراین باید از واژگان حقوقی استفاده شود نه از واژگان احساسی. در متن لایحه مجلس با حجم زیادی از واژگان غیرحقوقی مواجهیم که اگر تبدیل به قانون شوند، منشاء مشکلات، اختلاف نظر‌ها و بحران‌های جدید در جامعه خواهند شد.
میوه‌ها خوراکی‌های مفیدی برای رفع گرسنگی و تشنگی هستند. سالاد میوه یکی از میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای است که خواص بسیاری را در خود دارد. سالاد میوه از مخلوط میوه‌های مختلف تهیه می‌شود. می‌توان از آبِ میوه‌های مصرف شده در سالاد، به عنوان سس آن استفاده کرد. سالاد میوه را می‌توان به عنوان پیش غذا یا به عنوان دسر نیز سرو کرد.
شانه‌های تخم مرغ چندین فنجان خالی مناسب دارند. می‌توانید برای مرتب کردن حلقه‌ها و گوشواره‌ها ازین شانه‌های مقوایی دم دست استفاده کنید. اگر ترجیح می‌دهید یک جعبه قرص نخرید و هزینه نکنید، بنابراین مبتکر و خلاق باشید. یک شانه تخم مرغ خالی بردارید و یک تکه جواهرات کوچک معمولا حلقه یا گوشواره را در هر شانه ذخیره کنید. یک دسته کاغذ بسته بندی را نیز مچاله کنید و روی جواهرات بگذارید.
اسموتی‌های بهاری بیشتر از میوه‌های بهاری تهیه می‌شوند و خاصیت‌های بسیاری را با خود به هرماه دارند. در ادامه طرز تهیه چند مدل اسموتی بهاری را برایتان بررسی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها در این فصل لذت ببرید. اولین آموزش مربوط به اسموتی نارگیلی خوشمزه‌ای است که علاوه بر نارگیل دارای میوه‌های دیگر نیز می‌باشد که برای بهار مناسب است.
رئیس کانون هماهنگی فاوا، تاکید کرد: در شبکه‌های دسترسی FTTH (Fiber To The Home) که از فناوری GPON، یعنی شبکه نوری غیرفعال گیگابیتی استفاده می‌کنند، با کمک اسپلیتر‌های نوری که سیگنال از یک فیبرنوری به کاربران زیادی توزیع می‌کند. در این ارتباط هیچ دستگاهی بین مرکز و مشترک وجود ندارد که نیاز به منبع تغذیه داشته باشد. از این رو، منبع تابش الکترومغناطیسی نیز وجود ندارد. به همین منظور شبکه فیبرنوری نه تنها در برابر تداخل الکترومغناطیسی مقاوم است، بلکه خود نیز اشعه‌ای را ساطع نمی‌کند.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
سیدعطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. کتاب اصول کافی، مهم‌ترین کتاب از کتب اربعه شیعه با «کتاب العقل و الجهل» آغاز شده است نه با کتاب دعا!
عطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار درباره چگونگی شناسایی تخم مرغ‌های زرده طلا شیمیایی و طبیعی توضیح داد: تخم مرغ‌هایی که زرده آن‌ها به رنگ قرمز نزدیک است تا زردی شفاف در واقع با خوراک‌های شیمیایی تولید شده‌اند.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رشد و ارتقای توان عملیاتی و دستیابی به نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این نیرو است.
ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی و استفاده از آن، مراحل مختلفی دارد.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
شبکه‌های اجتماعی، یکی از حوزه‌های بازاریابی دیجیتال هستند که همواره دستخوش تحولات بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۲۳ نیز، تغییرات چشمگیری را تجربه کنند. برند‌ها باید با این تحولات همگام شوند تا بتوانند حضوری فعال در این شبکه‌ها داشته و از پلتفرم‌ها به شکلی موثر استفاده کنند.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
در نظرسنجی از نوجوانان آمریکایی پرسیده شد که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ یوتیوب با ۹۵ درصد در صدر برنامه بازدید این نوجوانان بود و بعد از آن، تیک‌تاک با ۶۷ درصد، اینستاگرام با ۶۲ درصد و اسنپ چت با ۵۹ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، اما سهم نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به شدت سقوط و از ۷۱ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته البته استفاده از توییتر نیز کاهش داشته است.
رهبر انقلاب، معارف اهل‌بیت را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد معارف اهل‌بیت نیاز جدی دارند و مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و استفاده از شیوه‌های معقول و ابزارهای تأثیرگذار، این وظیفه سنگین را انجام دهد.
باتوجه به اهمیت توسعه دانش‌بنیان صنعت روانکار کشور و نیاز به تحول در این صنعت، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت از آخرین دستاوردهای این مرکز تحقیقاتی بازدیدکرد.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت:‌ بی‌حجابی، منکر است و نهی از منکر هم یک واجب است و باید در این عرصه نیز همانند همه منکرات از شیوه‌های قرآنی استفاده کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۱۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ