وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کار بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک‌بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طی مراحل نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت و ارسال آن به مجلس تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با عوامل ۶ فدراسیون ورزشی، شرایط مدال آوری این رشته ها در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین را بررسی کردند.
نتیجه یک بررسی جدید نشان داد، بهترین زمان برای مسواک زدن خلاف باور عامیانه، قبل از وعده صبحانه است.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خانواده حمید نوری ایرانی زندانی در سوئد، آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مورد بررسی قرار داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس از هفته آینده خبر داد.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
شهردار تهران از بررسی ساختمان‌های بلندمرتبه ۶ طبقه از حیث ایمنی خبر داد و گفت: در گذشته فقط از لحاظ آتش نشانی ناایمنی ساختمان مورد بررسی قرار می‌گرفت.
در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گرماب و سیاه بیشه و نیز در محور آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است.
در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی می شود و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی خواهد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
متولیان حوزه سفر در هفته گردشگری، سخنرانیهای متعددی کردند بررسی این حرف ها گواه آن است که در حوزه گردشگری وعده های جدیدی داده شد که از حالا باید منتظر اجرایی شدنشان باشیم.
بیماران S.M.A از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ