در روز‌های پنجشنبه و جمعه با قطع شدن اینترنت، برخی کسب و کار‌ها که به اینترنت سیار وابسته بودند، با دردسر‌هایی مواجه شدند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد که قطعی اینترنت، هم کسب و کار آن‌ها را به دردسر انداخت و هم دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که برای تردد قصد داشتند تا از این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند، حسابی به مشکل برخوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
پروتئینی به نام تاو به تثبیت ساختارها، در مغز سالم کمک می‌کند، اما این پروتئین‌ها می‌توانند توده‌ها یا فیبریل‌ها (فیبریل ها، مواد بیولوژیکی ساختاری هستند که تقریبا در همه موجودات زنده وجود دارند) را در بیماری آلزایمر و سایر شرایط تخریب‌کننده عصبی تشکیل دهند. اعتقاد بر این است که این فرآیند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این بیماری‌ها دارد.
سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه‌گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
کارشناس مسائل منطقه گفت: ایران بعد از اخطارهای چندباره به عراق، قطعاً از هر ابزاری در قالب حق خود برای حفظ امنیت مرزهای مشترک با اقلیم شمال عراق و تأمین امنیت شهروندانش استفاده خواهد کرد.
بسیاری از نهادهای بین ‎المللی از جمله دیوان لاهه به ابزار سیاسی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا تبدیل شده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده می‌گوید که شبکه متحدان و شرکای این کشور به عنوان بازدارنده استراتژیک و یکپارچه ایالات متحده در منطقه هند و اقیانوس آرام عمل می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با نگاه ابزاری و کالایی به زن، علی‌رغم آنکه همه حرفش این بود که می‌خواهد به زن آزادی دهد، اما در عمل او را به اسارت کشید.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست «اجلاسی برای دموکراسی» از سوی آمریکا را ابزاری برای سواستفاده از حقوق بشر دانست.
عرضه بخشی از اموال مازاد دولت در طرح مولدسازی و در قالب صندوق‌های املاک و مستغلات علاوه بر تامین نقدینگی، سرمایه‌گذاران را هم از سودهای این اموال منتفع می‌کند.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی یک لایه جدید وحشتناک را افزوده و به کلاهبرداران اجازه می‌دهد صدا را تنها با یک نمونه صوتی از چند جمله تکرار کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ابزار‌های آنلاین ارزان قیمت می‌توانند یک فایل صوتی را به کپی یک صدا ترجمه کنند و به کلاهبرداران اجازه می‌دهند تا هر چیزی را که تایپ می‌کنند به صورت گفتار پخش شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نهادهای حقوق بشر از جمله شورای حقوق بشر متأسفانه توسط تعداد معدودی از کشورها به رهبری ایالات متحده به ابزاری برای پیشبرد سیاست خارجی تبدیل شده اند.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که اگر هدف آمریکا شکست مسکو باشد، آنگاه روسیه با هر وسیله‌ای از جمله سلاح هسته‌ای از خود دفاع خواهد کرد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
محققان در سال ۲۰۱۶ این کارگاه مومیایی‌سازی را در نزدیکی هرم سقاره کشف کردند. در این سایت بیش از ۱۰۰ ظرف شامل پیاله‌های سفارشی و کاسه‌های قرمز دیده می‌شود. برخی از این ظرف‌ها نوشته‌هایی دارند که توضیح می‌دهد از مواد داخل آن‌ها چگونه باید در فرایند مومیایی‌کردن استفاده کرد.
اتحادیه اروپا در حال حاضر آمادگی خوبی برای جداسازی اقتصادی از چین ندارد، زیرا ابزار کافی را برای این امر در اختیار ندارد.
محققان سوئیسی با الهام از فتوسنتز طبیعی ابزاری ابداع کرده اند که از هوا و نور خورشید، هیدروژن که منبع انرژی پاک است را تولید کرده اند.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
یک وکیل دادگستری گفت: انتقاد، ابزاری برای بیان نقاط ضعف است و در صورتی که انتقاد شنیده شود، وسیله‌ای برای ارائه روش‌هاست به منظور حل مشکلاتی که موجب بروز شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
ند پرایس گفت: وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران می‌رسد، از تمامی ابزار‌ها استفاده خواهیم کرد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در دولت سیزدهم مثل دولت‌های قبل نگاه ابزاری و کوتاه مدت به بورس نداریم و استفاده ابزاری دولت‌های قبل از بورس، آسیب‌های زیادی را به مردم و کلیت بازار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ