اپل می‌گوید قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ یکی از ویژگی‌های ایمنی حیاتی و جدیدی است که امیدواریم هیچ‌گاه به استفاده از آن نیازی نداشته باشید. بااین‌حال، کارشناسان می‌گویند این ویژگی می‌تواند به ماجراجویان احساس امنیت کاذب القا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
هشدار‌های جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، اما کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه طوفان‌های خورشیدی در حال افزایش هستند، اما نباید چندان نگران بود، چرا که وقوع یک «آخرالزمان اینترنتی» بعید است.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
این روزها بورس بعد از رشد قابل توجهی که داشت و مقاومت های مختلفی را شکست، قرمزپوش است و همین مسئله سهامداران را کمی نگران کرده است. نبض بورس در گفتگو با کارشناسان بازار این پرسش را مطرح کرده است که آیا بورس ارزنده است؟ و این قرمزپوشی بورس پایان خواهد یافت؟
انسان‌ها می‌خواهند پیش از آنکه این تکنولوژی در بیمارستان، اتاق عمل، میدان جنگ یا در جاده‌ها مورد استفاده قرار گیرد مزایای آن را به‌طور کامل بشناسند. این شک و تردید بسیار مفید است. صادقانه به نظر می‌رسد که انسان‌های عادی نسبت به بسیاری از کارشناسانی که این فناوری‌ها را توسعه می‌دهند، درک بهتری نسبت به هوش مصنوعی داشته باشند.
واقع‌گرایانه‌بودن تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی، بسیاری از سیاستمداران را نگران کرده است. بعضی از کارشناسان هوش مصنوعی عقیده دارند که دولت‌ها و قانون‌گذاران باید قوانین جدیدی را در این زمینه تصویب کنند تا امکان سوءاستفاده از چنین ابزار‌هایی محدود شود.
اگرچه دریافت عفونت قارچی از گیاهان توسط انسان‌ها پدیده تازه‌ای نیست اما مورد گزارش شده در هند کارشناسان بهداشتی را نگران شیوع احتمالی آن کرده است.
کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که نگران تکرار یک اتفاق تلخ برای استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر است گفت: متاسفانه مسئولان انضباطی رفتار همه مربیان را با یک چشم نگاه نمی‌کنند.
کارشناسان و فعالان محیط زیست نگران زندگی امید و حیات درنای بلژیکی با توجه به مدیریت ناموفق انتقال گونه‌ها در ایران هستند.
کارشناسان و فعالان محیط زیست نگران زندگی امید و حیات درنای بلژیکی با توجه به مدیریت ناموفق انتقال گونه‌ها در ایران هستند.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
تلاش برای از دستور کار خارج‌کردن طرح شفافیت آرای کمیسیون ماده ۵ در حالی صورت می‌گیرد که افشای برخی از مصوبات این کمیسیون نگرانی کارشناسان شهری را در پی داشته است. این کمیسیون به‌تازگی برای ملکی ۱۰‌هزار‌متری در منطقه یک در زیر‌پهنه G۳۱۲ (فضای سبزرود دره‌ها که هرگونه بارگذاری و طراحی بر اساس توجیه مطالعات زیست‌محیطی و هیدرولوژیک و طبق طرح‌های مصوب) واقع شده، تصمیم‌گیری کرده است.
کارشناسان سازمان ملل با ابراز نگرانی از وضعیت زنان افغانستان از طالبان خواستند تا مانع تحصیل دختران نشوند.
شلیک بی سابقه موشک ها از سوی کره شمالی برخی کارشناسان را نگران ساخته و گمان می کنند که بدترین وضعیت هنوز در راه است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
جمعیت سالمند کشور به سرعت در حال افزایش است و در این بین، کارشناسان حوزه سالمندی نگران نبود برنامه ریزی لازم برای عبور از بحران سالمندی هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در تیم ملی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حضور کی‌روش به عنوان سرمربی شوک خوبی برای فوتبال ملی بود اما برای موفقیت عوامل دیگری هم نیاز است.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.
ویروس لانگیا یک عفونت مشترک بین انسان و حیوان است بدان معنی که ویروس از حیوانات به انسان انتقال می‌یابد. با این وجود، از آنجایی که هیچ یک از بیماران در چین تماس نزدیکی با یکدیگر نداشتند کارشناسان معتقدند که انتقال ویروس از حیوان به انسان همچنان پراکنده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.
افرادی که به پرخوری عصبی مبتلا هستند چندین بار در هفته برای از بین بردن احساسات منفی به سراغ غذا می‌روند. شاید این افراد بعد از خوردن غذا احساس گناه و شرمندگی کنند، اما به علت وجود این احساسات دوباره و دوباره به سراغ غذا می‌روند و وزن شان افزایش پیدا می‌کند و چاق می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ