برخی تحقیقات دندانپزشکی ارتباط بین استفاده از سیگار الکترونیکی و افزایش نشانگر‌های بیماری لثه و به طور جداگانه آسیب به مینای دندان، پوسته خارجی آن را نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
شواهد جدید و علمی وجود دارد که پزشکان در استفاده از سیگار‌های الکترونیک، زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در سایر مناطق کشور استقرار جوی غالبا پایدار و افزایش دما در طی روز پیش‌بینی می‌شود. وزش باد گاهی شدید مهمترین پدیده جوی در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع استان است.
مشتری ۱۳۰۰ سیاره اندازه‌ی زمین را می‌تواند در خود جای دهد و بزرگ‌ترین سیاره در منظومه شمسی است. این سیاره، یک غول گازی با جرم یک‌هزارم خورشید است، ولی جرمی دو و نیم برابر تمامی دیگر سیاره‌های منظومه شمسی دارد. این سیاره اتمسفری دارد که از هیدروژن و گاز هلیوم تشکیل شده است. روی سطح آن ابر‌های ضخیم قهوه ای، زرد، قرمز و سفید را می‌بینید، همین گاز‌ها باعث می‌شوند این سیاره رنگارنگ دیده شود.
آثار مخرب مصرف دخانیات و دود ناشی از سیگار بر هیچ کسی پوشیده نیست، به همین خاطر در سال‌های اخیر سیگارهای الکترونیکی در میان جوانان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ و برخی از افراد نیز برای ترک سیگار به ویپ روی آورده‌اند.
دکتر حیدری با اشاره به ابلاغ ممنوعیت واردات، تولید و توزیع این سیگار‌ها به سازمان‌های مرتبط گفت: سیگار الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده است و عرضه آن یک نوع قاچاق محسوب می‌شود و توزیع و فروش آن ممنوع است.
سیگار‌های الکترونیکی با هدف کاهش مصرف سیگار‌های سنتی وارد بازار شدند، اما برخلاف تصور عموم این سیگار‌ها به سلامت افراد آسیب می‌رساند.
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خرید و فروش، واردات و صادرات سیگار‌های الکترونیکی ممنوع است، گفت: دخانیات عوارض جبران ناپذیری دارند تمامی مواد دخانی از جمله سیگار‌های الکترونیکی و ویپ دارای ضرر هستند و باعث وابستگی فرد می‌شوند.
رودلند یکی از ثروتمندترین مردان زیمبابوه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیگار در آفریقای جنوبی است، اما در سال ۲۰۲۲ میلادی خدمات درآمد آفریقای جنوبی شرکت رودلند را به فروش سیگار‌های غیرقانونی و اجتناب از پرداخت مالیات متهم کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
اصفهان-معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: حجم سیلاب‌های اخیر که وارد تالاب بین المللی گاوخونی شده، بسیار کم بوده و تنها باعث افزایش رطوبت مصب تالاب شده است.
مطالعه جدید مبتنی بر شواهد قبلی نشان می‌دهد استعمال سیگار الکترونیکی سالم‌تر از سیگار سنتی نیست.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که درمان بیماری لثه ممکن است فایده کمی برای سیگاری‌های شدید داشته باشد.
به گفته انجمن سرطان آمریکا، حتی سیگار‌های گیاهی بدون تنباکو هم قطران، ذرات و مونوکسید کربن تولید می‌کنند و برای سلامتی خطرناک هستند.
سیگار‌های الکترونیکی تنفس را دشوار می‌کنند
مردم به دلایل مختلفی از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند که شامل تلاش برای ترک یا کاهش سیگار، جذابیت طعم‌ها، و این واقعیت که آن‌ها بوی بد نمی‌دهند، است و برخی برای دریافت نیکوتین در مکان‌هایی که نمی‌توانند سیگار بکشند از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند.
به گواه تمام کارشناسان حل و فصل اختلاف میان ایران و طرف مقابل برای احیای برجام در گرو اراده سیاسی دو طرف است. به نظر می‌رسد که ایران این اراده سیاسی را با محدود کردن اختلاف‌ها به یک مورد مسائل پادمانی به تصویر کشیده، اما باید دید که آیا طرف مقابل حاضر است در فضای سیاسی جدیدی که علیه ایران ساخته شده موافقت خود را با احیای برجام اعلام کند؟
در پی وقوع سیلاب‌های مرگبار در کنگو و کشته‌شدن دست‌کم ۱۲۰ نفر، دولت این کشور ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.
بسیاری از افراد سیگاری می‌دانند که بخار مایع موجود در سیگار الکترونیکی دارای نیکوتین و طعم دهنده است اما در مورد مواد سمی درون آن چیزی نمی‌داند. سیگار‌های الکترونیکی احتمالا عامل ایجاد تشنج در بین نوجوانان هستند.
ماجرای سیگارهای تقلبی؛ شناسه دار شدن محصولات دخانی با هدف جلوگیری از قاچاق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آپنه مرکزی خواب اساساً اختلالی است که باعث توقف تنفس افراد می‌شود و به طور مداوم هنگام خواب اتفاق می‌افتد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مغز سیگنال‌های الکتریکی مناسب را به ماهیچه‌هایی که مکانیسم‌های تنفسی را کنترل می‌کنند در طول خواب ارسال می‌کند که از ساقه مغزی نشأت می‌گیرد. معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که سطح اکسیژن در بدن به شدت افت می‌کند و در نتیجه بدن روند طبیعی را پیش نمی‌گیرد.
نمی‌توان از خزان مذاکرات سخن به میان آورد، اما باید توجه داشت بعد از انتخابات کنگره احتمالا دولت بایدن امتیازات کمتری به ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد داد
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود ۱۰ میلیون مترمکعب یعنی معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ