برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، خوشحالی‌اش از در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم را ابراز کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیمش از هری مگوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ توضیح داد.
اریک تن‌هاخ تصمیم گرفته بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیمش، بدهد.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت در رختکن شیاطین سرخ از این باخت عمیقا ناراحت و غمگین است.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در طول فصل بارها او را به دفترش احضار کرده تا درباره شیوه بهتر شدن عملکردش صحبت کند.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید این تیم شایستگی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را دارد.
یک جفت کفش مجهز به هوش مصنوعی به نام «مون واکرز» تولید شده که به کاربران اجازه می دهد ۲۵۰ درصد سریع تر راه بروند.
فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان 2022 معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
عده‌ای که معترض بودند و متهم به این هستند که دست به تخریب زده‌اند و جامعه را ناامن کرده‌اند. طرف دیگر دعوا افرادی بوده‌اند که اشتباهاتی داشته‌اند. براساس آنچه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در حدود ۲۰۰ نفر در این اعتراضات کشته شده‌اند. در نتیجه دعوایی که امروز در جامعه وجود دارد دوطرف دعوا دارد و به همین دلیل باید اتهامات هر دو طرف به صورت برابر و عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، به دادسرا بروند و در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
مربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.
ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود در حالی که گل در ابتدا به نام رونالدو ثبت شد. حالا مشخص شده که چگونه کمک داوران ویدیویی گل را به نام برونو ثبت کردند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شب گذشته ابعاد جدیدی از غرور و خودبزرگ بینی‌اش را به نمایش گذاشت.
برونو فرناندس زننده هر دو گل پرتغال در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه می‌گوید بعد از گل اول طوری خوشحالی کرده که انگار گل به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.
پرتغال روی ارسال برونو فرناندز موفق شد دروازه اروگوئه را باز کند.
لحظاتی پیش گلی که به نام کریس رونالدو ثبت شده بود از وی پس گرفته شد و به نام بورونو فرناندز سند خورد.
مربی سابق باشگاه لسترسیتی، سوانسی و کویینز پارک رنجرز حالا در تیم ملی کنار کی‌روش است.
نام این مربی " برونو" است و مدتی هم در تیم الدحیل قطر کار کرده.
این مربی که برونو نام دارد مدتی است که همکاری خود را با کارلوس کی روش در کادرفنی تیم ملی آغاز کرده، اما از امروز در تمرینات تیم ملی از او رونمایی شد.
مودنا با وجود ستاره های به نام خود مثل اروین انگاپت و برونو رزنده در هفته اول لیگ ایتالیا شکست خورد.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس، می‌گوید: «قهوه از دیرباز نوشیدنی رایج و محبوب ایرانی‌ها بود. ابن‌سینا در فهرست نوشیدنی‌های دارویی خود از «بونو» یا همان قهوه نام برده بود و در دوران صفویه نیز نوشیدن قهوه در مجالس ایرانی‌ها بسیار رایج شد. در همین دوران مکان‌های به نام قهوه‌خانه در ایران شکل گرفت و مردم علاوه بر نوشیدن قهوه در قهوه‌خانه‌ها در مجالس و دورهمی‌های خود قهوه می‌نوشیدند. در آن دوران خبری از چای به عنوان نوشیدنی رایج نبود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ