قیمت طلا در روز دوشنبه رکوردشکنی خود را افزایش داد و در بحبوحه داده‌های قوی اقتصادی ایالات متحده و افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، رکورد دیگری را ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، پیش از پیوستن به اینترمیامی به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود که هری کین را به خدمت بگیرد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
عبدالرضا سیف، هم اکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه تهران است. حمله او به دانشکده هنرهای زیبا و بیان توهین‌آمیزش درباره این مجموعه با هدف دفاع انتقاد از تفاوت ضریب بین دانشکده ادبیات و علوم انسانی با دانشکده هنرهای زیبا انجام شده است.
مشاور رئیس باشگاه بارسلونا درباره ​​قراردادها، بازسازی نیوکمپ و موضوعات مختلف پیرامون خوان لاپورتا صحبت کرد.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
پینی زاهاوی، ایجنت مشهور فوتبال، می‌گوید با وجود سرسختی تاتنهام، بایرن مونیخ راهی برای به خدمت گرفتن هری کین پیدا کرده و او را امسال تابستان جذب خواهد کرد.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
مشاوره اختصاصی و رایگان سبدگردانی ترنج به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
این اولین اظهارنظر صریح مربوط به موضوع ملتهب ارتباط منفی میان جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی است.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
مشاور امنیتی ملی عراق امروز دوشنبه در راس هیاتی امنیتی وارد تهران شد.
برخی منابع اعلام کردند که مشاور امنیت ملی عراق فردا دوشنبه عازم ایران است.
حقیقت پور در پاسخ به اینکه به قدرت رسیدن چهره‌های تندرویی همچون مجتبی ذوالنوری که روز برجام را به آتش کشید، چه تبعاتی به همراه دارد، گفت: فکر می‌کنم تغییر کرده‌اند و الان ایشان دیگر برجام را آتش نمیزنند. برداشتم این است که تاکتیتکی هم که شده تغییر کرده‌اند. شاید به این نتیجه رسیده‌اند که در مقطع فعلی قبول برجام برای حل مسائل داخلی‌مان مفید باشد.
جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید این کشور به زودی جنگنده‌های اف-۱۶ را از متحدان غربی خود دریافت می‌کند.
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
مرندی گفت: واشنگتن دارای اراده سیاسی برای امضای این توافق نیست، زیرا بایدن می‌ترسد که آن را امضا کند و دشمنانش از آن، علیه او در انتخابات آتی استفاده کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی هند دیدار و گفتگو کردند.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ