مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر، امروز در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در تازه‌ترین واکنش به تحولات روسیه و شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، ۴۸ ساعت آینده این کشور را پیش‌بینی کرد!
مشاور ارشد پیشین بن‌سلمان و متهم ردیف اول قتل خاشقچی برای اولین‌بار از زمان قتل او در سال ۲۰۱۸، در انظار عمومی ظاهر شد. تصاویری از حضور قحطانی در یک گردهمایی اجتماعی در شهر بندر دریای سرخ «جده» اوایل هفته جاری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همچنین حامیان او این اقدام وی را تحسین کردند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با معاون وزرای امور خارجه ترکیه و سوریه دیدار و گفتگو کرد.
مشاور ارشد وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور سوریه در مقاله ای به نشست اخیر «زنان تاثیرگذار» در تهران و اهمیت این نشست پرداخت.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین پس از اظهاراتش درباره سرنگونی موشک روسیه و آوار شدن آن روی ساختمانی در شهر دنیپرو، استعفا کرد.
مشاور امنیت ملی و مقاماتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات دولت جدید برزیل، به‌زودی به این کشور سفر خواهند کرد.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از مذاکرات محرمانه مشاور امنیت ملی کاخ سفید با دستیاران ارشد پوتین پیرامون بحران اوکراین خبر داد.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.
در زیر پوست اخبار مرتبط با دستگیری مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی، ماجرا‌هایی جریان دارد که شاید اطلاعات چندانی از آن در دسترس عموم نباشد. برخی از تحلیلگران امور سیاسی معتقدند که این حوادث تبعات انشقاقی است که میان اصولگرایان بعد از انتخابات سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن آخرین تحولات مربوط به روند صلح و موانع تحقق آن در یمن را بررسی کردند.
مدیرعامل پرسپولیس، امروز با صدور حکمی، مشاور ارشد باشگاه در امور فرهنگی را منصوب کرد.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد برآوردهای اولیه نشان می‌دهد قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه، عمدی و ازقبل‌برنامه‌ریزی‌شده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ