مرندی گفت: واشنگتن دارای اراده سیاسی برای امضای این توافق نیست، زیرا بایدن می‌ترسد که آن را امضا کند و دشمنانش از آن، علیه او در انتخابات آتی استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات لغو تحریم با بیان اینکه ایران همچنان از احیای برجام استقبال می‌کند، گفت بایدن از امضای توافقنامه احیای برجام به دلایل انتخاباتی هراس دارد.
مشاور تیم مذاکره: آمریکایی‌ها «آمادگی توافق» داشتند/ «آشوب‌ها»، توافق را عقب انداخت
مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: استقلال و استقامت ایران باعث شده کشورهای قدرتمند و متحدین ما در منطقه به ما اعتماد کنند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی از صدور قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل انتقاد کرد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین گفت: ناتو به سمت شرق گسترش پیدا کرد و به روسیه درباره این گسترش دروغ گفت. آن‌ها در اوکراین یک کودتا برپا کردند، از نازی‌ها، نئونازی‌ها و راست افراطی حمایت کردند. همان کاری بود که در سوریه کردند، از داعش در سوریه و در ۱۹۰۸ از القاعده در افغانستان و در ۱۹۹۰ از کنترا‌ها در نیاکاراگوئه حمایت کردند. آمریکا و متحدان آن سابقه‌ای طولانی در حمایت از عوامل افراطی در جهان دارند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در پیامی با اشاره به هشت سال جنگ ایران و عراق، از رویکرد مقامات کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی، سفر سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایران به همراه سید ابراهیم رئیسی به نیویورک را فرصتی برای شرکای اروپایی برجام دانست تا آمریکا را ترغیب کنند مسائل باقی‌مانده را حل‌وفصل کند.
با وجود اینکه مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران هم بر متغیر زمستان و آغاز فصل سرما در اروپا به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار بر مذاکرات مانور گسترده‌ای می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که ارزیابی دو طرف از عنصر زمستان کاملا متفاوت است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در صفحه توییترش به پیام مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ و از روسای پیشین سازمان سیا که در بر دارنده بخشی از مزامیر داود بود، واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی به تحولات سیاست‌های ایران در سال اول ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی اشاره کرد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در صفحه توییترش بر اقتدار و استقلال ایران و جایگاه برتر اخلاقی آن در جهان نسبت به کشورهای غربی تاکید کرد.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.
محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین نوشت: در چند ماه اخیر بار‌ها گفته ام که حذف نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی آمریکا هرگز پیش شرط یا خواسته‌ای کلیدی نبوده است.
محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین نوشت: در چند ماه اخیر بار‌ها گفته ام که حذف نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی آمریکا هرگز پیش شرط یا خواسته‌ای کلیدی نبوده است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در گفت‌وگویی با انتقاد از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران، گفت: برای این‌که ایران از توافق آتی در وین رضایت داشته باشد و از اجرایی شدن کامل آن مطمئن شود، برخی مسائل وجود دارند که باید حل‌وفصل شوند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران توضیح داد: دیدگاه ایران این است که برای این که بتواند از توافق رضایت داشته باشد و اطمینان داشته باشد که به طور کامل اجرایی می‌شود، برخی مسائل باید حل و فصل شوند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران گفت: با نزدیک شدن به آستانه احیای برجام ادعای ترور بولتون و حمله به رشدی؛ عجیب است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخراج کارکنان بازارهای رمزارزها
احتمال ثبت بالاترین دمای جهانی در یکی از ۵ سال آینده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ