وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی هند دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد با او، موضوعات مختلفی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
معاون مشاور امنیت ملی جمهوری هند بر نقش دولت‌ها درتسهیل‌گری کریدور شمال- جنوب تاکید وگفت: دولت‌ها تلاش خود را افزایش دهند تا بخش های خصوصی بتوانند در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است با دستور کار آماده‌سازی مقدمات سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به واشنگتن ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به دهلی‌نو برود.
دیدار مشاور امنیت ملی عراق با دبیر شورای عالی امنیت ملی
مشاور امنیتی ملی عراق امروز دوشنبه در راس هیاتی امنیتی وارد تهران شد.
برخی منابع اعلام کردند که مشاور امنیت ملی عراق فردا دوشنبه عازم ایران است.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور امنیت ملی هند با ارائه ارزیابی از سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین، به رغم ظرفیت‌های موجود در دو طرف، خواستار ارتقای مناسبات در این حوزه‌ها شد.
رئیس جمهور در دیدار مشاور امنیت ملی هند با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه دو کشور گفت: امروز نیز اراده سران ایران و هند گسترش روابط به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری است.
دیدار مشاور امنیت ملی هند با وزیر امور خارجه ایران
شمخانی در دیدار مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر هند گفت: فعال‌سازی مکانیسم ریال - روپیه در پیشبرد اهداف مشترک اقتصادی نقش تعیین کننده‌ دارد.
«آجیت دوآل» مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مشاور امنیت ملی عراق امروز در دفترش میزبان سفیر مصر در بغداد بود.
مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند عصر امروز در تماس تلفن با دریابان شمخانی توافق ایران و عربستان را تبریک گفت.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که کشور چین هنوز هیچ اقدامی برای تامین سلاح‌های مرگبار برای روسیه نکرده است و آمریکا در گفتگوهایی محرمانه با این کشور به صراحت اعلام کرده که چنین اقدامی عواقب جدی خواهد داشت.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد درباره مسئله تامین امنیت مرزهای دو کشور رایزنی کردند.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
صدای اغتشاش‌گر که در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می‌کند هیچگاه شنیده نمی‌شود از این رو خطاب به آنها باید گفت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ