جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط سوئد، واکنش نشان داد و خواهان اخراج سفرای سوئد از ممالک اسلامی شد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط سوئد، واکنش نشان داد و خواهان اخراج سفرای سوئد از ممالک اسلامی شد.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
عبدالرضا سیف، هم اکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه تهران است. حمله او به دانشکده هنرهای زیبا و بیان توهین‌آمیزش درباره این مجموعه با هدف دفاع انتقاد از تفاوت ضریب بین دانشکده ادبیات و علوم انسانی با دانشکده هنرهای زیبا انجام شده است.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
مشاور رئیس باشگاه بارسلونا درباره ​​قراردادها، بازسازی نیوکمپ و موضوعات مختلف پیرامون خوان لاپورتا صحبت کرد.
پینی زاهاوی، ایجنت مشهور فوتبال، می‌گوید با وجود سرسختی تاتنهام، بایرن مونیخ راهی برای به خدمت گرفتن هری کین پیدا کرده و او را امسال تابستان جذب خواهد کرد.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
این اولین اظهارنظر صریح مربوط به موضوع ملتهب ارتباط منفی میان جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی است.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
حقیقت پور در پاسخ به اینکه به قدرت رسیدن چهره‌های تندرویی همچون مجتبی ذوالنوری که روز برجام را به آتش کشید، چه تبعاتی به همراه دارد، گفت: فکر می‌کنم تغییر کرده‌اند و الان ایشان دیگر برجام را آتش نمیزنند. برداشتم این است که تاکتیتکی هم که شده تغییر کرده‌اند. شاید به این نتیجه رسیده‌اند که در مقطع فعلی قبول برجام برای حل مسائل داخلی‌مان مفید باشد.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
یکی از نزدیکان لاریجانی گفت: وی درمورد اوضاع کشور نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد لذا نظرات خود را در قالب مشاوره به مسئولان عالی رتبه کشور منتقل می‌نماید.
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.
عکسی متفاوت از علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری در راهپیمایی اربعین منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ