این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی عراق در دیدار سفیر انگلیس در بغداد با او، موضوعات مختلفی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
واشنگتن و بوگوتا هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کردند و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در سال ۲۰۱۸ گفت که این "بهانه‌ای است که توسط خود رژیم طراحی شد."
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
به‌ گفته مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران به غنی‌سازی ۹۰ درصدی اورانیوم نزدیک نشده است.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.
مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیشرفت دیپلماسی با عربستان در فضایی ابهام‌آلود قرار دارد.
دیدار مشاور امنیت ملی عراق با دبیر شورای عالی امنیت ملی
مشاور امنیتی ملی عراق امروز دوشنبه در راس هیاتی امنیتی وارد تهران شد.
برخی منابع اعلام کردند که مشاور امنیت ملی عراق فردا دوشنبه عازم ایران است.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که ایالات متحده در تلاش برای دستیابی به یک توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.
وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی هند دیدار و گفتگو کردند.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که کشور چین هنوز هیچ اقدامی برای تامین سلاح‌های مرگبار برای روسیه نکرده است و آمریکا در گفتگوهایی محرمانه با این کشور به صراحت اعلام کرده که چنین اقدامی عواقب جدی خواهد داشت.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آخرین خواسته جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا از کابینه این رژیم قبل از ترک اراضی اشغالی پرده برداشت.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران موضعگیری کرده و از تعهد جو بایدن در قبال تل‌آویو خبر داده است.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
صدای اغتشاش‌گر که در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می‌کند هیچگاه شنیده نمی‌شود از این رو خطاب به آنها باید گفت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر جمعه گفت که با مشاور امنیت ملی آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ