مشاوره اختصاصی و رایگان سبدگردانی ترنج به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، پیش از پیوستن به اینترمیامی به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود که هری کین را به خدمت بگیرد.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
سمنان- مرکز مشاوره اسلامی «سماح» استان سمنان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی با رویکرد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح الله زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.
کلیه دستگاه‌های ‌اجرایی مکلفند یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را در موضوعات مربوط به حوزه زنان از قبیل توانمندسازی زنان بی‌سرپرست، حمایت از فرزندآوری و مشاوره در حوزه خانواده هزینه کنند.
به منظور ارائه خدمات مشاوره در زمینه تقویت بعد شناختی بازی به طراحان و سازندگان بازی در کشور، کلینیک مشاوره و منتورینگ شناختی تاسیس شد.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۳ ماهه گذشته حدود ۱۹ هزار تماس از سوی دانش آموز و ۵ هزار تماس از سوی والدین با خط ملی ۱۵۷۰ جهت مشاوره تلفنی ثبت شده است.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.
سمنان- معاون اجتماعی سازمان بسیج با بیان اینکه مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز در سمنان افتتاح شد.
اختتامیه دومین دوره کارگاه مشاوره ای تخصصی ازدواج ویژه کارکنان مجرد آجا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه حدود ۲ میلیون تماس به خط ۱۴۸۰ برای استفاده از خدمات روانشناختی برقرار می‌شود.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.
معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای طرح مشاوره در پنج استان کشور که بیشترین آمار طلاق را دارند، خبر داد.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.
معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت می‌گوید: «اگر افراد می‌خواهند از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنند حتما به این موارد دقت کنند که این سایت خاص آیا مجوز فعالیت دارد یا نه و اگر دارد باید از سازمان‌هایی مثل وزارت بهداشت، سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی باشد. در واقع هیچ سازمان دیگری نیست که صلاحیت صدور فعالیت پزشکی در حوزه سلامت در هر شکل آن را داشته باشد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ