وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار وزیر مشاور قطر در امور خارجی با امیرعبداللهیان
وزیر مشاور در امور خارجی قطر عصر امروز (یک‌شنبه) به تهران سفر خواهد کرد و با برخی از مقامات کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
وزیر مشاور در امور خارجه دولت قطر صبح امروز (دوشنبه) با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
کرمان پیکر مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان از کرمان به تهران منتقل شد.
مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش در سانحه سقوط هواپیمای وزیر ورزش در شهر بافت کرمان درگذشت.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه بالگرد وزیر در شهر بافت جان باخت.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه بالگرد وزیر در شهر بافت جان باخت.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
علی رغبتی به‌عنوان مشاور وزیر ورزش در امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.
متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند
سخنگوی پیشین شورای نگهبان با حکم وزیر امور خارجه، مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شد.
دیدار وزیر و مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی آقای «محمد صادق فضلی» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه منصوب کرد.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور، علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ