مرکز طرح های کلان معاونت علمی و فناوری اعلام کرد حمایت از تولید تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته شتاب گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
نشان زاده از انتقال ۲۵ تا ۳۰ تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از دانش بومی و فناوری روزآمد زمینه را برای تولید داخلی و بومی تجهیزات زیرساختی پیشرفته مورد نیاز کشور در حوزه مخابرات و ارتباطات فراهم کرده است.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خودباوری و اعتمادی که انقلاب اسلامی به ما داد، باعث شد تا بتوانیم پیچیده‌ترین تجهیزات دریایی را در نیروی دریایی ارتش تولید کنیم.
معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
در آبان‌ماه امسال شاخص تولید صنعت خودروسازی و قطعات و صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات نسبت به سال قبل ۲۷.۸ درصد رشد داشته است.
معاون نوآوری معاونت علمی و رئیس دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گفت: ۱.۷ میلیارد دلار از محل تولید تجهیزات آزمایشگاهی صرفه جویی ارزی شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش ۴ برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد.
مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش 4 برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد.
خبرنگاران از توانمندی های هلال احمر ایران در بخش های تولید دارو و تجهیزات پزشکی بازدید کردند.
توسعه فناوری‌ها و تولید تجهیزات کلیدی و پرمصرف زنجیره مدیریت پسماند از موضوعاتی است که در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به آن پرداخته شده است.
وزارت صمت در نامه ای در مورد ورود ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای تولیدی موضوع بند الف ماده ۳۹ قانون احکام دائمی در خصوص چگونگی دریافت گواهی چک بابت مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد.
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: با اطلاعاتی که دارم در حوزه هوایی بزودی به وضعیتی خواهیم رسید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود را نه تنها می‌توانیم تولید کنید بلکه قادریم به مرحله صادرات برسیم.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تجهیزات پیشرفته و مدرن نظامی و دفاعی تولید شده توسط نیروهای مسلح در کشور نمایش داده شده و رونمایی می شود.
بازار فناوری نانو در ایران به دو حوزه محصولات و تجهیزات فناورانه تقسیم می شود و در حال حاضر ۱۱۹۰ محصول ایران ساخت در این دو عرصه ثبت شده است.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ