وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه وزارت علوم برای تخصیص یارانه تغذیه به دانشجویان از مهر جاری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۲۰ درصد اعتبار دانشگاه‌ها از سوی دولت به این مراکز اختصاص می‌یابد و برنامه داریم این مبلغ به صورت یارانه به دانشجویان پرداخت شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی برنامه این سازمان برای جلو گیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مشخص می شود.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
شنیده شده قرار است محمدهادی سبحانیان از معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد به سازمان امور مالیاتی برود.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ۳۵ طرح اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.
خسارتی که وزارت صمت به مردم، معدن و صنعت ما زده اصلا قابل قیاس نیست.آمارهایی که آقای وزیر صمت می‌دهند آمارهای نادرستی است و آقای رئیس جمهور باید عنایت کنند و به آمارهای آقای وزیر توجه نکنند.این آمارها ساختگی و غلط است که به دولت داده می شود.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
این مقام وزارت خارجه آمریکا در هراس از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران ونیز نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: ایران به پیشرفت سریع در برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و همچنان بزرگ‌ترین صادر کننده تروریسم در جهان است و از گروه‌های نیابتی که ثبات منطقه را برهم می‌زنند، حمایت می‌کند و همچنان به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود ادامه می‌دهد.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارت خانه به منظور جذب اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.
رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ