معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش فعالیت فصل بهار سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که شرکت پلیمر آریاساسول در مقایسه با دوره‌های مشابه گذشته رشد چشمگیری در فعالیت داشته است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش‌بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.
یکی از شرکت‌های فناور با تولید نانو مواد، اقدام به استفاده از این مواد در کرم‌های ضد پاتوژن و کاهش‌دهنده جوش روی بدن کرده است.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
بررسی جزئیات تولید محصولات معدنی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۱ تا ۲۷ درصدی این محصولات دارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید بذر با کیفیت دانه‌های روغنی و محصولات کشاورزی با اجرای ۱۸ پروژه ملی رونق می‌گیرد.
شرکتهای دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پزشکی به هند می روند و با تجار و سرمایه گذاران این کشور در راستای صادرات محصولات به گفتگو می پردازند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
جهش در تولد و تأمین تسلیحات، تجهیزات و محصولات دفاعی از رویکردهای وزارت دفاع در دولت سیزدهم است؛ طبق اعلام سردار آشتیانی ۲۵ درصد بیشتر از برنامه مصوب تولید داشته‌اند.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
بازار فناوری نانو در ایران به دو حوزه محصولات و تجهیزات فناورانه تقسیم می شود و در حال حاضر ۱۱۹۰ محصول ایران ساخت در این دو عرصه ثبت شده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید محصولات فناورانه خود، گامی بزرگ در جهت رونق بازار مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی برداشتند.
سطح کیفی محصولات در صنعت برق و الکترونیک با بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز ارتقا یافت.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد 2.5 برابری داشته است.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ