معاون نوآوری معاونت علمی و رئیس دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گفت: ۱.۷ میلیارد دلار از محل تولید تجهیزات آزمایشگاهی صرفه جویی ارزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات آمریکایی گفته‌اند که آواربرداری آتش‌سوزی مائویی در هاوایی ممکن است یک سال طول بکشد و یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
وزارت ورزش عربستان سعودی ۱۷ میلیارد پوند (۲۱.۸ میلیارد دلار) برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه‌های این کشور تا سال ۲۰۳۰ اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
دولت عراق یک پروژه ۱۷ میلیارد دلاری برای ایجاد یک کریدور حمل و نقلی به سمت مرز این کشور با ترکیه را کلید زده است.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
مبادلات تجاری چین و ایران در ۲ ماهه نخست سال جاری میلادی (۲۰۲۳) به ۲ میلیارد و ۹۸ میلیون دلار رسیده که حاکی از کاهش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۲۲ است.
اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت:بیش از ۱۱میلیارد دلار در۱۰ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه ۵۰درصدافزایش‌یافته‌است.
ایران از پاکستان خواسته است تا بخشی از پروژه خط لوله واردات گاز از ایران را تا مارس ۲۰۲۴ در خاک خود بسازد یا آماده پرداخت جریمه ۱۸ میلیارد دلاری باشد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا کامیون حاوی کالای قاچاق توقیف شد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کمیسیر اتحادیه اروپا اعلام کرد ۱۷ میلیارد یورو از دارایی‌های شهروندان روس و ۳۰۰ میلیارد یورو از ذخایر ارزی بانک مرزی روسیه را مسدود کرده است.
شاید این سوال بسیاری باشد که قطر در ازای هزینه هنگفت، چه سودی از برگزاری جام جهانی می‌برد؟
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت ۴۰۰ میلیاردی وارد کرده است.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) تحقیقات درباره خرید شرکت «آی ربات» توسط آمازون را به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار آغاز می کند.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ