فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خودباوری و اعتمادی که انقلاب اسلامی به ما داد، باعث شد تا بتوانیم پیچیده‌ترین تجهیزات دریایی را در نیروی دریایی ارتش تولید کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در یونیورسیاد 2023 تأکید کرد، نکته مهم رسیدن ملی‌پوشان جوان تکواندو به خودباوری است.
کرج- رئیس جمهوری گفت: آزادراه تهران - شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است‌.
محمد اسلامی با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مسؤولان صنعت هسته‌ای، گفت: صنعت هسته‌ای نماد موفق خودباوری است
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.
قند یک ماده غذایی التهاب‌آور است. التهاب ناشی از مصرف مواد غذایی شیرین، باعث تشدید برخی مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. اگر دچار هر گونه مشکل التهابی هستید، بهتر است از مصرف زیاد قند خودداری کنید. هم‌چنین مصرف قند و شکر باعث مات یا کدر شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
احتمالاً می‌دانید که باید از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید. اما همچنین باید مراقب آبمیوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و چای شیرین باشید، زیرا سرشار از شکر هستند. مقادیر زیاد قند آسیب عصبی را به دنبال دارند چرا که باعث بروز التهاب می‌شوند.
مدیرعامل مگاموتور گفت: راه اندازی خط تولید موتور ME16 در شرایط تحریم، تبدیل نماد تحریم به نماد خودباوری است.
مس کرمان علیرغم فاصله چهار امتیازی با نزدیک‌ترین مدعی سقوط، نگرانی بزرگی را برای بقا دنبال می‌کند.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای، روز بزرگ تحقق شعار "ما می‌توانیم" و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان ایران است.
کاپیتان مس کرمان مدعی است روند این تیم طی هفته‌های اخیر به شکلی بوده که شایستگی رتبه تک رقمی را هم داشته‌اند.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است با خود باوری بازیکنان به دنبال پیروزی برابر استقلال هم هستند.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
پدری شب گذشته یکی از دو گل بارسا برابر اوساسونا را به ثمر رساند و پیروزی با ارزش تیم 10 نفره بارسا را نتیجه ایمان و خودباوری بالای بازیکنان دانست.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
سرمربی نساجی می گوید که ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم.
مهاجم جوان پرسپوليس یکی از سخت‌ترین رقبا را در بین تمام مهاجمان لیگ برتری روبروی خود می‌بیند و باید دید قادر به گرفتن فرصت بیشتر خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودباوری و دوراندیشی رمز راهبردی شدن و صلابت نیروی دریایی ارتش است که به پشتوانه نیروی انسانی دلیر، متعهد و منسجم در عرصه بین‌المللی مطرح شده است.
عراق امروز تا ساعاتی از پذیرش زائران خودداری کرد که باعث ازدحام شدید در مرز خسروی شد.
مربی تیم ملی ریکرو گفت: کمانداران ریکرو در قونیه می‌توانستند مدال کسب کنند، اما هنوز به خودباوری لازم نرسیده‌اند.
طلاق اغلب برای هردو طرف باعث گوشه گیری، کاهش اعتماد به نفس، قطع فعالیت های ورزشی و اجتماعی ، سرخوردگی و افسردگی ، کاهش انگیزه کار و نیروی خلاقیت و خودباوری می‌شود
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ مرداد را بخوانید.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ