وزارت صمت در نامه ای در مورد ورود ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای تولیدی موضوع بند الف ماده ۳۹ قانون احکام دائمی در خصوص چگونگی دریافت گواهی چک بابت مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که این کشور به حفظ حق حاکمیتی خود در دریای چین جنوبی پایبند است.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در ارتباط با مرخصی رابرت مالی گفت: در ارتباط با موضوعات داخلی دیگر کشور‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. آنچه برای ما مهم است سیاست‌ها و رویکرد‌های کشور‌ها و مشخصا سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت آمریکاست نه اشخاصی که در گفتگو‌ها دولت آمریکا را نمایندگی می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اروپا و آمریکا صلاحیت قانونی، قضائی و اخلاقی برای اظهار نظر در موضوعات قضائی و حقوق بشری دیگر کشورها را ندارند.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: هیچکس حق اظهارنظر غیر مسئولانه در خصوص همکاری نظامی چین و روسیه ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد مطالب مطرح شده در ارتباط با توافق ایران و عربستان در نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال و طرح این ادعا از سوی این رسانه که قرار است فعالیت شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در پی توافق ایران و عربستان تعطیل شود، گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است. عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق‌ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌پردازند، ولی شما این حق را به سخنگوی وزارت خارجه بدهید که در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ای اظهار نظر نکند.
کمیته امور خارجی و اتحاد مجلس ملی کره جنوبی با انتقاد از مقامات وزارت خارجه می‌گوید یون حقی ندارد با اظهار نظر در خصوص مشکلات خارجی کشور‌هایی دیگر به شدت اختلافات بیفزاید. به باور منتفدان یون، چنین اظهاراتی از سوی یک دیپلمات حرفه‌ای را بسیار بعید می‌داند.
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم اشغالگر، تروریست و نژادپرست صهیونیستی، صلاحیت اخلاقی اظهار نظر در خصوص مقوله حقوق بشر و عملکرد دیگران در این زمینه را ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا و بسیاری از مدعیان غربی، در محکمه وجدان بشری، به دلیل سوابق شرم آور نقض حقوق بشر، محکوم هستند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
نخست‌وزیر کانادا نگفته به صورت دقیق چه افراد یا نهادهایی در فهرست تحریم قرار خواهند گرفت. سخنگوی وزارت خارجه کانادا هم به درخواست سی‌بی‌سی برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
وزیر راه و شهرسازی درباره بازداشت اخیر یک مقام مسئول در وزارت راه گفت: چون اطلاع دقیقی ندارم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
سخنگوی وزارت خارجه چین، اظهارنظر مقامات آمریکا در قبال تنش آفرینی های این کشور در منطقه تایوان را مورد انتقاد قرار داد.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ