توسعه فناوری‌ها و تولید تجهیزات کلیدی و پرمصرف زنجیره مدیریت پسماند از موضوعاتی است که در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به آن پرداخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز تصفیه شیرابه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
معاون فرماندار تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب آورانه محیط زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصویب سند طرح جامع مدیریت پسماند در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری نیمی از جلسات کارگروه ملی مدیریت پسماند در دولت سیزدهم، از عزم جدی این دولت در موضوع مدیریت پسماند خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که نه تکلیف محل دپوی پسماند (موقت یا دایمی) مشخص است، نه احداث زباله‌سوز یا جایگزین آن، نه تصفیه‌خانه شیرابه و نه تناسبی بین زباله تولیدی و توان کارخانه بازیافت وجود دارد! مضاف بر اینکه هنوز ظرفیت دقیق کارخانه بازیافت مشخص نیست. ما حتی نمی‌دانیم تا تعیین تکلیف برای این موضوعات چه برنامه‌ای تدوین شده است!
شهردار تهران درباره جذب نیروهای سازمان پسماند توضیحاتی داد.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری درباره نرخ بهای جمع آوری پسماند تهران توضیحاتی داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تن پسماند از میادین میوه و تره‌بار به سایت تفکیک منتقل می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دفع پسماند در استان اردبیل با یک مدیریت درست و صحیح شایسته است شکل آراسته و مناسب به خود بگیرد.
شهردار تهران طی حکمی رضا شرفی را به‌عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.
در جریان یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند اصلاح شد.
مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور منصوب شد.
چشم‌انداز استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال در مدیریت محیط‌ زیست نشان می دهد توسعه این پلتفرم‌ ها باعث کسب درآمد برای جوامع محلی و ذی‌نفعان و برقراری ارتباطی سالم با محیط‌زیست برای مردم می شود.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از بازیافت ۱۲ هزار تن پسماند حجیم و جلوگیری از ورود آن‌ها به مرکز آرادکوه خبر داد و گفت: پسماندهای الکترونیکی در تمامی غرف پسماند بازیافت می‌شوند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.
یک فعال محیط زیست با تشریح کارکردهای مثبت مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری قلب تپنده بازیافت محسوب می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت:در منطقه ۱۵ فضایی برای بازی کودکان در ازای دریافت پسماند خشک ایجاد شده است .
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در شنبه «امید و افتخار» پیش رو خبر داد.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ