یک نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت ارز و سکه و طلا در کشور زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. اگر بانک مرکزی ارز ندارد چرا ارزپاشی می‌کند؟ اگر هم ارز دارد دلیل افزایش قیمت ارز چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیشیدا و ایشی کاوا دو بازیکن تیم ملی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، کانون توجه تماشاگران ارومیه‌ای بودند.
نیشیدا و ایشی کاوا دو بازیکن تیم ملی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، کانون توجه تماشاگران ارومیه‌ای بودند.
کاروان استقلال در میان مشکلات فراوان خود را به استادیوم تختی آبادان رساند.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
حواشی آئین گرامیداشت هفته ازدواج با حضور رئیس‌جمهور و دانش‌جویان متاهل را در این فیلم مشاهده می‌‍کنید.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
با تصمیم مالک باشگاه چوکای تالش، جهانگیر عسگری از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
اعلام وصول استیضاح وزیر صمت در اواخر فروردین ماه حواشی زیادی در پی داشت. در حالیکه یک نماینده شب گذشته از منتفی شدن این ماجرا خبر داده بود، نماینده ای دیگر این موضوع را تکذیب کرد. یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت که هیچ امضایی از استیضاح وزیر صمت پس گرفته نشده است و آئین‌نامه اجازه پس‌گرفتن امضا را نمی‌دهد.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان با حضور بانوان تماشاگر آغاز شد.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
ترس از تکرار حادثه‌ای مشابه آنچه ششم ژانویه دو سال پیش به تحریک ترامپ در پایتخت آمریکا رخ داد و به تسخیر کنگره این کشور انجامید، باعث شده در اطراف دادستانی نیویورک تدابیر امنیتی برقرار شود.
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
یک خبرگزاری فرانسوی وصیت نامه پله، اسطوره فقید دنیای فوتبال را برای اولین بار رسانه‌ای کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند ) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
بیست چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی با قهرمانی مس به پایان رسید که این لیگ حواشی زیادی را به همراه داشت.
سمنان- تصاویر منتشره از نحوه نگهداری دو توله یوزپلنگ‌ تازه پیدا شده در توران شاهرود آن هم بر روی پشت بام اداره محیط زیست در استان سمنان باعث بروز حواشی شده است.
صبر مدیران پی اس جی لبریز شده و باشگاه قصد دارد نیمار را در همین تابستان بفروشد.
تبریز - سرمربی والیبال عقاب نهاجا با بیان اینکه بازی در ست های اول و دوم روال عادی و طبیعی خود طی می کرد، گفت: متاسفانه حواشی ایجاد شده در ست سوم بر عملکرد شاگردانش تاثیر گذاشت.
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
حواشی و داستان های جرارد پیکه و شکیرا بعد از جدایی تمامی ندارد.
گفته می شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز که اولین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است، منصوب شده است.همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.
​روزنامه شرق در گفت‌وگویی با یک عضو شورای شهر به حاشیه های داماد زاکانی در شهرداری تهران پرداخته است.
کارشناس معروف شبکه تاک‌اسپورت رییس فیفا را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ