کارشناس معروف شبکه تاک‌اسپورت رییس فیفا را به باد انتقاد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانیه‌ای علیه وزیر کشور امضا نکرده است، گفت: فضاسازی خبری علیه وزیر کشور همنوا شدن با رسانه‌های معاند بوده و ادامه دار شدن حواشی در خصوص وزیر کشور و معاون سیاسی وی به مصلحت نظام نیست.
میلاد سرلک بی توجه به حواشی و شایعات قانون سربازی، تمرینات خود با پرسپولیس را ادامه می‌دهد.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
حواشی مربوط به حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز جدیدی شد.
در ادامه حواشی دربی جنجالی 100، باشگاه پرسپولیس علیه استقلال بیانیه جدیدی صادر کرد.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
حواشی بازی جام حذفی بین رنجرز و پارتیک تیستل همچنان ادامه دارد.
درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیئت فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد.
حواشی بازی جنجالی دو تیم پرسپولیس و فولاد همچنان ادامه دارد.
با وجود صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک، این تیم درگیر برخی حواشی عجیب شده است.
حواشی جدایی پیکه و شکیرا همچنان ادامه دارد و این بار تیر‌ها به سمت شکیرا نشانه رفته و عده زیادی بر این باورند که شاید شکیرا هم آنقدر‌ها بی‌تقصیر نباشد.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان هم به دلیل حواشی ایجاد شده تصمیم به استعفا گرفت.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
در حالی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید که این بار هم شاهد حواشی و اتفاقات دیگری در مسابقات بودیم.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، به حمایت از وینیسیوس جونیور در مورد حواشی اخیر برای این بازیکن پرداخته است.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
بار دیگر مسابقات لیگ برتر در یک روز برگزار می‌شود و پرونده یک هفته از مسابقات با حواشی و اخبار پرشمار فقط طی چند ساعت بسته خواهد شد.
انزلی- بازی ملوان بندر انزلی و ذ.وب آهن اصفهان درحالی در نیمه دوم ادامه یافت که پنالتی داور برای تیم مهمان حواشی زیادی به دنبال داشت و پژمان نوری به دلیل اعتراض از کنار زمین اخراج شد.
بعد از گذشت چند روز همچنان حواشی فینال نوجوانان آسیا ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ