یک خبرگزاری فرانسوی وصیت نامه پله، اسطوره فقید دنیای فوتبال را برای اولین بار رسانه‌ای کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری به شایعات هفته های اخیر واکنش نشان داد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
پس از حواشی خروج رضا پهلوی از منشور خبرسازِ «همبستگی»، حالا نازنین بنیادی،‌ بازیگر و فعال حقوق بشر و در توئیتی بحث برانگیز خبر داد که از این منشور خارج شده است!
اعلام وصول استیضاح وزیر صمت در اواخر فروردین ماه حواشی زیادی در پی داشت. در حالیکه یک نماینده شب گذشته از منتفی شدن این ماجرا خبر داده بود، نماینده ای دیگر این موضوع را تکذیب کرد. یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت که هیچ امضایی از استیضاح وزیر صمت پس گرفته نشده است و آئین‌نامه اجازه پس‌گرفتن امضا را نمی‌دهد.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، نسبت به حواشی پیش آمده پس از دیدار با هوادار واکنش نشان داد.
پس از حواشی بازی استقلال و هوادار حمایت گسترده‌ای از مهدی عبدی، مدافع این تیم صورت گرفت.
پس از حواشی بازی استقلال و هوادار حمایت گسترده‌ای از مهدی عبدی، مدافع این تیم صورت گرفت.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
پس از حواشی اخیر و استعفای رئیس و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، امروز اعضای هیئت مدیره جدید یووه معرفی خواهند شد.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.
پس از حواشی فراوان الناز رکابی بامداد ۲۷ مهر وارد ایران شد.
مراسم افتتاحیه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهانی روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، گوینده سالن نام رژیم اشغالگر قدس را به زبان آورد و باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار بگیرد. این موضوع با حواشی زیادی همراه بود
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
نیمه اول دربی مادرید با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید. وینیسیوس ستاره میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ