سمنان- تصاویر منتشره از نحوه نگهداری دو توله یوزپلنگ‌ تازه پیدا شده در توران شاهرود آن هم بر روی پشت بام اداره محیط زیست در استان سمنان باعث بروز حواشی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد با عوامل حواشی به وجود آمده در فینال لیگ برتر برخورد خواهد شد.
مجری برنامه فوتبال توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده برای دروازه‌بانان پیکان و گل‌گهر پس از پرسپولیس داد.
سرمربی تیم ملی در بازگشت از قطر درباره دیدارش با آرسن ونگر و البته حواشی مختلفی که درباره پوشش او به وجود آمد، توضیحات جالبی ارائه داد.
رفتارهای ساپینتو و حواشی که خواسته و ناخواسته در کنار زمین به وجود آمده، سبب شده تا او حمایت درصد کمی از پیشکسوتان استقلال را با خود داشته باشد.
در حالی که جنجال‌های زیادی پیرامون نام پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان این تیم با حداکثر آرامش و تمرکز، به استقبال بازی پیکان می‌روند.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن درپی حواشی به وجود آمده پس از پایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور دراین شهرستان واکنش نشان داد وگفت: برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات بانوان از سوی هیئت وفدراسیون دوچرخه سواری اعلام نشده بود.
بعد از حواشی به وجود آمده در بازی قبلی فرایبورگ و بایرن کریستین استریچ و جمال موسیالا با هم آشتی کردند.
سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و به شکل مفصل در این باره با ورزش سه صحبت کرد.
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی و جنجال‌هایی که پس از گفت‌وگوی او به وجود آمد، واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی توضیحات مفصلی را در خصوص حواشی به وجود آمده در مشهد ارائه داد.
عرفان جلالی نژاد، بازیکن هراز به حواشی به وجود آمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد بحثی درباره سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد.
تنش و چالش، بخشی لاینفک از رقابت‌های ورزشی است که گاهی در کنار آن به وجود می‌آید، اما نباید دیوانه‌وار آن را به سمت جنگ داخلی و مسایل قومیتی و دشمنی پیش برد.
لئون گورتسکا، هافبک بایرن مونیخ، حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر درباره خودش و کادر فنی این تیم را تکذیب کرد.
فرزاد حسین‌خانی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود برای سربلندی مس تلاش کردند و یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ