بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان با حضور بانوان تماشاگر آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یکبار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.
عده‌ای از هواداران تیم فوتبال سپاهان معتقدند بازی دوستانه برابر زنیت یکی از دلایل شکست تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس بوده است.
ستاره جوان فولاد از اراده و عزم خود برای بازی در لباس تیم ملی ایران به دور از حواشی اخیر خبر می‌دهد.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک در آستانه مصاف این تیم برابر پرسپولیس از داور این مسابقه خواست که نهایت دقت خود را به کار بگیرد.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
ویدئو اختصاصی فرارو از حواشی قبل بازی تیم ملی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر را مشاهده کنید.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی از گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه الخلیفه دوحه با هم دیدار می‌کنند. شما می‌توانید گزارش لحظه به لحظه این بازی و حواشی آن را در این خبر پیگیری کنید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حواشی اخیر گفت: من و بچیروویچ با هماهنگی کامل در امورات پیش می‌رویم و درباره بازی با استرالیا هم امیدوارم در تهران به مصاف آن‌ها برویم.
قزوین - مربی شمس آذر با بیان اینکه تیم ما در بازی امروز از هر لحاظ برتر بود، گفت: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی
كارلوس كی‌روش مطابق همیشه تمامی درزهای خبری مربوط به حواشی تیم ملی را می‌بندد اما باز هم خبرهایی هست که به بیرون درز کند.
سرعتی زن تیم والیبال ایفا سرام اردکان گفت: امیدوارم تا هرچه زودتر شرایط حضور هواداران در سالن‌های والیبال محیا شود.
فرشید طالبی می‌گوید امیدوار است بازی فنی و جذاب حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را بپوشاند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش را با تاکتیکی متفاوت از چهار بازی گذشته را در ورزشگاه فولاد آره‌نا راهی مقابل فولاد به میدان فرستاده است.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
مربی مس کرمان در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد این تیم و همچنین شکست مقابل نساجی توضیحاتی ارائه می دهد.
انزلی- بازی ملوان بندر انزلی و ذ.وب آهن اصفهان درحالی در نیمه دوم ادامه یافت که پنالتی داور برای تیم مهمان حواشی زیادی به دنبال داشت و پژمان نوری به دلیل اعتراض از کنار زمین اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ