بیست چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی با قهرمانی مس به پایان رسید که این لیگ حواشی زیادی را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
فرزانه فصیحی با رکوردشکنی قهرمان رقابتهای دوومیدانی جام کازانف شد و پیرجهان به دلیل خط مقامی کسب نکرد.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
کارلو آنجلوتی برای صد و نود و یکمین بار به عنوان سرمربی در لیگ قهرمان اروپا حضور یافت تا رکورد سر آلکس فرگوسن را بشکند.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: در حال حاضر نمی‌توانم با این بدن رکوردهای عجیب و غریبی بزنم و پله به پله پیش می‌روم.
جیلاردینو به نخستین مربی‌ای تبدیل می‌شود که جنوا را بلافاصله پس از سقوط به سری بی، به سطح اول فوتبال ایتالیا برمی‌گرداند.
مهاجم سابق استقلال ادعای جدیدی را مطرح کرده و می‌گوید هیچکس در این تیم به رکوردهای او نخواهد رسید.
وینگر ایرانی فاینورد یک رکورد پانزده ساله در لیگ اردیویسه را جابجا کرده و حالا برای درخشش مقابل هیرنفین آماده می‌شود.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: سعی دارم در بازیهای پاراآسیایی هانگژو در ۱۰۰ متر قورباغه، کرال پشت و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد ملی را ارتقاء ببخشم و عملکرد بهتری نسبت به جاکارتا داشته باشم.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی که قهرمان شد، رکورد‌های زیادی را در تاریخ جام‌های جهانی گذشت.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم تا قهرمانی جهان به رکوردهای خودم برسم و در این صورت رقابت دیدنی در دسته ۸۱ کیلوگرم خواهیم داشت.
مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.
قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
قهرمان وزنه‌برداری جهان معتقد است کسب سه مدال طلا رقابت‌های کشورهای اسلامی در کارنامه افتخارات او نقطه عطفی محسوب می‌شود.
چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به پایان رسید.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ