گفته می شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز که اولین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است، منصوب شده است.همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نیشیدا و ایشی کاوا دو بازیکن تیم ملی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، کانون توجه تماشاگران ارومیه‌ای بودند.
نیشیدا و ایشی کاوا دو بازیکن تیم ملی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، کانون توجه تماشاگران ارومیه‌ای بودند.
کاروان استقلال در میان مشکلات فراوان خود را به استادیوم تختی آبادان رساند.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
حواشی آئین گرامیداشت هفته ازدواج با حضور رئیس‌جمهور و دانش‌جویان متاهل را در این فیلم مشاهده می‌‍کنید.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
آیا نحوه انتخاب نفرات برای اردوی جدید تیم ملی را می‌پسندید؟
سرمربی اسبق تیم ملی نسبت به حواشی شکل گرفته حول انتخاب سرمربی تیم ملی و همچنین شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.
با انصراف امیر قلعه‌نویی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌توان اینطور برداشت کرد که پروژه انتخاب سرمربی ایرانی کاملا منتفی شده است.
عباس عبدی در توییتر خود درباره حواشی کنگره زنان تاثیرگذار نوشت: زنان تأثیرگذار به صفت شوهر یا پدر یا فرزندانشان شناسایی نمی‌شوند، چون معنای معکوس دارد یعنی از خودشان چیزی نداشته‌اند. مثل این است که شوهر خانم تاچر هم به عنوان مرد تاثیرگذار انتخاب شود.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
تمرینات استقلال از امروز با پایان حواشی شروع شد و بازیکنان زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار خود را از سر گرفتند.
انتخابات هیئت فوتبال استان خوزستان در حالی به پایان رسید که حواشی زیادی پیرامون آن وجود داشت.
در حالی که اسکوچیچ بدون توجه به هجمه زیاد حواشی و اخبار پیرامون تیم ملی توجه اصلی خود را معطوف به انتخاب بازیکنان و اردوی شهریورماه کرده، بسیاری در انتظار شنیدن خبری داغ هستند.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ