مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
یک خبرگزاری فرانسوی وصیت نامه پله، اسطوره فقید دنیای فوتبال را برای اولین بار رسانه‌ای کرد.
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح مربوط به مجازات افراد به دلیل اظهارنظرشان به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.
بازیکن باتجربه تیم فولاد نسبت به حواشی دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
مرکز پژوهش های مجلس در پی انتشار یک نامه و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.
گفته می شود امام جمعه موقت شهر الوند استان قزوین و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این شهر به عنوان سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز که اولین و بزرگترین شهر صنعتی کشور است، منصوب شده است.همچنین او از سوی شوای نگهبان، ریاست هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۹۶ شهر الوند را بر عهده داشت.
​روزنامه شرق در گفت‌وگویی با یک عضو شورای شهر به حاشیه های داماد زاکانی در شهرداری تهران پرداخته است.
حواشی عجیب و غیرمنتظره ای برای مجری آلمانی در آرژانتین رخ داده است.
امروز جام جهانی اوج هیجان را به هواداران هدیه می‌دهد؛ کرواسی-برزیل و آرژانتین-هلند نبردهایی هستند که دو تیم خوب را به خانه می‌فرستند.
فرناندو سانتوس در یک مصاحبه مطبوعاتی به تمامی سوالاتِ پیرامون کریس رونالدو و حواشی که او و تیم ملی پرتغال را در بر گرفته، واکنشی جدی نشان داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.
سرمربی شهرداری آستارا به حواشی دیدار جنجالی تیمش مقابل استقلال خوزستان پرداخت.
فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
علی‌محمد نمازی با اشاره به حواشی اخیر درباره سفر، زندگی و تحصیل فرزندان برخی مسئولان در خارج از کشور، گفت که دلیل اعتراض و ناراحتی جامعه تفاوت در گفتار و رفتار مسئولان است.
صالحی امیری به حواشی پیرامون تیم امید ایران و انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.
گزارشی که یک طرفه باشد و ما فقط به سراغ موافقان برویم، نتیجه مطلوب را از آن نمی‌گیریم. اگر تهیه گزارش برای اثر روی مخاطب و موافق کردن آن با یک تصمیم است، شیوه انعکاس صرف موافقان، اثربخش نیست. در واقع الفبای اولیه چنین گزارش خبری را ما رعایت نکرده‌ایم و هرگز نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ