رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهریه مدارس غیر انتفاعی شفاف به مردم اعلام شود، تا نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده، توضیحاتی داد.
«در حال حاضر ما از دو میلیون شهریه داریم تا ۳۸ میلیون تومان»؛ این وضعیتی است که در حال حاضر در مدارس غیردولتی کشورمان حکمفرماست؛ وضعیت رسمی از تنوع گسترده در میزان شهریه این مدارس که از زبان رئیس سازمان مدارس غیردولتیِ وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات این گروه از مدارس با حضور مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت بیان شده و البته در مواردی با واقعیت زاویه دارد!
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی‌کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اولیا می‌توانند حتی بدون داشتن کد مدرسه، اسم مدرسه را جستجو کنند تا میزان شهریه مجاز برای آن مدرسه را ببینند.
سمنان- دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان سمنان از ممنوعیت دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام، غیر از مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که براساس الگو‌ها شهریه جدید تعیین شود. همچنین موسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.
شهریه ۶۰ میلیون‌تومانی مدرسه‌ای در ستارخان برای دانش‌آموزان کلاس دهم به ۷۲میلیون تومان افزایش یافته است. امسال شهریه بسیاری از مدارس غیردولتی به صورت انفجاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها را به ناچار به سمت مدارس دولتی سوق داده‌است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: همزمان با ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی، مبالغ آن‌ها در سامانه مشارکت‌ها (https://mosharekatha.ir) برای عموم مردم قابل مشاهده است بنابراین مبالغ اعلام شده در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از ابلاغ تعیین شهریه مدارس غیردولتی خبر داد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه‌ها به صورت علی الحساب و بر اساس نرخ‌های سال گذشته است تا هر موقع هم دانش آموز از ثبت نام منصرف شد کل شهریه پرداختی عودت شود.
پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال تحصیلی آینده منظور شود.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشور‌ها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
ساری- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی و رتبه بندی مدارس غیردولتی کشور از ابلاغ شهریه های این مدارس به استان های کشور خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مشارکت خانواده‌ها در اداره مدارس نباید صرفاً به دریافت شهریه محدود شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ