رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شعار و معیار‌های ابتر هم نمی‌شود آدم‌ها و وضعیت‌ها را سنجید. اینکه بدون یک تیپ‌شناسی علمی گفته شود مشکل این است که نیروی جوان و انقلابی و مومن در مصدر کار‌ها نیست عواقب خوبی ندارد و بعد برای تحقق آن حقوق عامه پایمال شود و انتخابات کانالیزه شود و حق تعیین سرنوشت بازیچه شود. آن معیار، معیار جامعی نیست.
رئیس اداره ناشران سازمان بورس درباره معیارهای انتخاب ناشران برتر در سازمان بورس توضیحاتی ارائه داد.
جزییات معیارهای ارزیابی «شرکت‌های دانش‌بنیان » و «کالاها و خدمات دانش‌بنیان» در نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اعلام شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان جزئیات حمایت از مستعدان علمی و نخبگان غیرایرانی را تشریح کرد.
معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از بازنگری در شیوه ‏نامه معیارهای نخبگی خبر داد و گفت: در این شیوه نامه معیارهایی که بیش از قبل به فعالیت‏های مسئله‏ محوری اشاره می‏ کند، تقویت می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از برنامه این سازمان برای انتخاب و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
طرح تدوین معیارهای حفاظت از آثار معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با استفاده از پوشش‌های حفاظتی در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی انجام شد.
سپاهان و استقلال در استادیوم خانگی لیگ را به پایان می‌رسانند و پرسپولیس در وطنی قائمشهر؛ اما قهرمان لیگ برتر در جای دیگری تعیین خواهد شد.
برای شهروندان و میهمانان نوروزی در پایتخت مسیرهای پیاده روی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تعیین شده که می‌توانند استفاده کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: مصر مخالف معیارهای دوگانه و بکارگیری مساله حقوق بشر برای اهدافی مشخص است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در تعامل با دانشگاه ها شکل می‌گیرند و ارزیابی این نوع از شرکت‌ها به مجموعه هایی در وزارت علوم واگذار می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ با لحاظ نظرات و معیارهای دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
فدراسیون فوتبال کشورمان معیارهای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را مشخص کرد.
مسئولان قضایی سراسر کشور برای تطبیق پرونده زندانیان با معیارهای عفو رهبر انقلاب در زندان‌ها حضور پیدا کردند.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در مسیرهای هوایی نداریم و هواپیماها می‌توانند در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.
قرار است در این طرح الزامات سخت‌گیرانه رعایت شود و فروش الکل تنها برای مسافرانی که در مسیرهای از پیش تعیین شده سفر می‌کنند در دسترس قرار گیرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در ژنو تاکید کرد که گزارش های شورای حقوق بشر علیه برخی کشورها با معیارهای دو گانه و مداخلات کشورهای غربی تدوین و صادر می شود.
پزشکی قانونی: در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه های لازم از بافت ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه های تخصصی ارسال شد
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تیم پزشکی قانونی با بررسی دقیق و کامل با اعمال دقت مضاعف در معاینه و کالبد گشایی و بررسی تمامی معیار‌ها و شاخص‌های تعیین علت فوت به لحاظ ظاهری و اعضای داخلی اقدام کردند.
اراک - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین است و در راستای خدمت رسانی بهتر، مدیران استان بدون هماهنگی و تعیین جانشین از استان خارج نشوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ