رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیچ و تیم همکاران اش در مطالعه ای که نتیجه آن اخیرا در مجله Physiology and Behavior منتشر شد نشان دادند که ترجیح مواد غذایی شیرین‌ تر با افزایش فعالیت هیپوتالاموس بخشی از مغز که در کنترل اشتها نقش دارد در پاسخ به گلوکز مرتبط است.
آنچه از انحلال احزاب در چارچوب جمهوری اسلامی تا پیش از ۸۹ به میان آمده بود؛ معمولاً مرتبط با تصمیم‌گیری اعضای آن یا اختلافات درونی بوده است؛ مانند آنچه که موجب انحلال حزب جمهوری اسلامی (سال فعالیت ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۶) و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی (سال فعالیت ۱۳۶۵-۱۳۵۸) شد و تجربه انحلال با اعلام دستگاه قضایی حداقل برای احزاب شناسنامه‌دار و قدرتمند در فضای سیاسی پس از انقلاب کمتر رخ داده بود.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
«اسکات بولتون» (Scott Bolton)، پژوهشگر ارشد پروژه جونو، در بیانیه پیش از پرواز گفت: آیو، آتشفشانی‌ترین جرم آسمانی است که در منظومه شمسی می‌شناسیم. با مشاهده آن به مرور زمان در گذر‌های متعدد، می‌توانیم ببینیم که چگونه آتشفشان‌ها تغییر می‌یابند، چقدر فوران می‌کنند، چقدر روشن و داغ هستند، آیا به یک گروه مرتبط هستند یا فعالیت آن‌ها انفرادی است و آیا شکل جریان گدازه آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر.
ایجاد وقفه در نشستن با دوره‌های کوتاه فعالیت، می‌تواند خطر عوارض مرتبط با بیماری قند، مانند حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
فدراسیون کوهنوردی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز برای مناطق کوهستانیدر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از علاقمندان به کوهنوردی خواست از فعالیت های کوهستانی اجتناب کنند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: هر معلمی که برگه گزینش نداشته باشد از فعالیت در مدارس غیر دولتی در سال ۱۴۰۲ محروم است. هیچ معلمی که رشته تحصیلی مرتبط با درسی که آموزش می‌دهد نداشته باشد قادر به فعالیت در مدارس غیردولتی نخواهد بود.
محققان می‌گویند 75 دقیقه فعالیت فیزیکی در هفته یا 11 دقیقه ورزش در روز با کاهش 17‌ درصد ریسک بیماری‌های قلبی عروقی پیوند دارد. این مقدار فعالیت فیزیکی همچنین با کاهش 7‌درصدی ریسک سرطان مرتبط بوده است.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد تعداد متکدیان پایتخت افزود: افرادی که رسما تکدی‌گری می‌کنند و مردم آن‌ها را به وضوح می‌بینند عددشان در سطح شهر تهران حدود ۱۰۰۰ نفر است و این افراد حرفه‌شان تکدی‌گری است.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: محتوای ۱۷ کتاب درسی مرتبط با آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر در حال به‌روزرسانی است.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
محققان عوامل مرتبط با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگاهی را بررسی کردند. آن‌ها تاثیر خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل، ترکیب غذایی صبحانه و سطح قند خون بعد از صبحانه را بر هوشیاری صبحگاهی ارزیابی کردند.
رئیس جمهور اوکراین از ممنوعیت فعالیت نهادهای دینی مرتبط با روسیه در این کشور خبر داد.
گروهی از محققان ادعای اپل برای ناشناس ماندن شیوه مصرف دیتا در دستگاه های این شرکت را نقض کرده اند زیرا آنها متوجه شدند یک شناسه دیجیتال مخصوص فعالیت در دستگاه را به اپل آی دی مرتبط می کند.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آژانس باید ملاحظات محرمانگی را رعایت کند، البته هر مرتبه این گزارش‌های محرمانه ( گزارش‌های مربوط به فعالیت صلح‌آمیز هسته کشورمان) در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
در بیانیه پلیس سوئد درمورد دستگیری عامل این تیراندازی آمده است: به نظر می‌آید این حادثه به فعالیت دسته‌های خلافکاران مرتبط باشد.
غبغب اغلب به نداشتن فعالیت بدنی درست و رژیم غذایی نامناسب مربوط است. بااین‌حال هرچند این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند، غبغب بیش از هر چیز دیگری به برخی عوامل ژنتیکی مرتبط است. به هر دلیلی که با داشتن غبغب مشکل دارید، روش هایی وجود دارد که شما را از شر آن راحت کند.
گروهی از هنرمندان در انتظار نشسته‌اند تا فعالیت و کیفیت فعالیت‌شان را با مدیران ارشد مرتبط تنظیم کنند و از این منظر شتاب بخشیدن به تعیین ترکیب مدیران فرهنگی ارشد دولت یک ضرورت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ