رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: همزمان با ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی، مبالغ آن‌ها در سامانه مشارکت‌ها (https://mosharekatha.ir) برای عموم مردم قابل مشاهده است بنابراین مبالغ اعلام شده در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
با اعلام محمدمهدی فروردین، مبلغ ۲ میلیون دلار برای تسویه با طلبکاران باشگاه استقلال، اختصاص داده شده است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
مبلغ فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه، سه کیلو گندم، برنج و مانند آن‌ها و یا معادل قیمت این‌ها به قیمت روز پرداخت گردد. همچنین مبلغ مربوط به کفاره غیرعمد، به ازای هر روز ۱۲/۰۰۰ تومان (دوازده هزار تومان) و کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۷۲۰/۰۰۰ تومان (هفتصد و بیست هزار تومان) تعیین شده است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان تعیین شده است.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
وزارت خارجه قطر اعلام کرد که مبلغ کمک های ارسال شده به زلزله زدگان سوریه و ترکیه به ۷۰ میلیون دلار رسیده است.
مدیرکل دفتر وزارتی با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد: مدارس مبالغ گرفته شده از اولیا دانش آموزان که به ازای آن اقدامی نکرده اند را به نحو مقتضی جبران کنند.
مدیرکل دفتر وزارتی با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد: مدارس مبالغ گرفته شده از اولیا دانش آموزان که به ازای آن اقدامی نکرده اند را به نحو مقتضی جبران کنند.
چمران درباره فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر گفت: اعلام شده که این موضوع رسیدگی شود. ما هم رسیدگی خواهیم کرد و گفته‌ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را بررسی کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه میزان از آن معوقه بوده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که تا به امروز مبلغ 184 میلیون دلار برای هزینه های پناهجویان اوکراینی تخصیص داده شده است.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
بر اساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ ۶۹۰ هزار فقره وام ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که ۱۸ هزار تومان است، پرداخت کنند.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
بانک شهر نتیجه مزایده خود را اعلام کرد. مبلغ فروش کل املاک فروخته شده این بانک 2662 میلیون و سود حاصل از آن 13887 میلیون تومان بوده است.
خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز به نقل از منابع امنیتی و اطلاعاتی در دولت آمریکا نوشت: «در حمله روز یکشنبه آمریکا به کابل در افغانستان، ایمن الظواهری سرکرده سازمان تروریستی القاعده کشته شده است».
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیک جهانی در فرآیند تصمیم‌سازی در صنعت خودرو، به‌ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو، گفت: باید تلاش کنیم تا با نگاه عمیق‌تری نقشه راه فعالیت‌ها را در مقیاس تحولات جهانی ترسیم و در راستای برنامه‌های تعریف شده گام برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ