ساری- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی و رتبه بندی مدارس غیردولتی کشور از ابلاغ شهریه های این مدارس به استان های کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده، توضیحاتی داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی‌کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که براساس الگو‌ها شهریه جدید تعیین شود. همچنین موسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
در مدارس غیردولتی انتخاب خدمات فوق‌برنامه درسی تابستانی و مکمل ابلاغی کاملاً اختیاری بوده و دریافت هرگونه وجهی تحت این عنوان در هنگام ثبت‌نام ممنوع است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مخالف شیفت دوم مدارس غیردولتی هستیم اما برخی مواقع تشکیل شیفت دوم مدرسه، بهتر از حضور دانش‌آموز در مدرسه ناایمن است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از ابلاغ تعیین شهریه مدارس غیردولتی خبر داد.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از امکاناتی که غیر دولتی بودن مدارس ایجاد می‌کند برای خدمت به انقلاب استفاده می‌کنیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت مرتبط با نماز در رتبه‌بندی و الگوی شهریه مدارس تأثیرگذار است؛ تلاش کردیم تا گفتمان نماز در مدارس جاری باشد.
در راستای توسعه مهارت های معلمان مدارس غیردولتی، تفاهم نامه ای بین سازمان مدارس غیردولتی با دانشگاه فرهنگیان برای آموزش۱۷۰ هزار معلم مدارس غیردولتی منعقد شد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نیروی‌های انسانی مشغول در مراکز و آموزشگاه‌ها باید صاحب صلاحیت باشند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
مشهد ـ رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: در آموزش و پرورش باید به سمت تأسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم.
سمنان- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه طی تفاهمی با دانشگاه فرهنگیان به همه معلمان مدارس غیردولتی صلاحیت حرفه‌ای می‌دهد تا اگر معلمی توان کار را نداشته باشد در کلاس حضور نیابد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از خروج طرح آموزشی مدارس غیردولتی تعطیل یا منحل شده به‌ منظور احقاق حقوق مالکان بر اساس مصوبه اخیر کمیسیون ماده پنج خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در حال طراحی آئین نامه اجرایی مردمی سازی مدارس وابسته غیر دولتی هستیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد فقط نیازمند شرکت در آزمونی هستند که آموزش و پرورش تا مهر ماه برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ساماندهی آموزشی و پرورشی مدار غیر دولتی با محوریت اجرایی سازی سند تحول بنیادین است.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل نسبت به مدارس دولتی و غیردولتی نگاه مشترک و یکسانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ