سمنان- دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان سمنان از ممنوعیت دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام، غیر از مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره مدارس مجاز به دریافت شهریه از والدین را ارائه کرد.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رشت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از دریافت مجوز راه اندازی ۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری خبر داد.
اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای ۱۰ مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
معاون نظارت، بازرسی و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:با توجه به مصوبه سران قوا و نارضایتی مردم از وضعیت دریافت شهریه مدارس غیرانتفاعی؛ به محض دریافت گزارش به پرونده رسیدگی می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به سقف شهریه ۳۸ میلیونی در سال گذشته اظهار کرد: فعلا مبنای شهریه همین مقدار است تا زمانی که براساس الگو‌ها شهریه جدید تعیین شود. همچنین موسسان نیز باید همراهی کنند چرا که با دریافت شهریه‌های خارج از عرف، آبروی سایر مدارس را نیز خواهند برد.
پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال تحصیلی آینده منظور شود.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشور‌ها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.
در گذشته روباه‌ها در شب در محیط شهری حضور داشتند، اما امروزه به علت مصرف اضافات غذای مردم در محیط‌های شهری با آن‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند. بعضی از دست انسان نیز غذا را دریافت می‌کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت:سامانه شفافیت برای دریافتی ‌مدیران شهرداری فعال نیست و این ردیف باید ایجاد شود.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می دهد ترددها نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۷۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی شبانه ‌روز گذشته، تردد برون‌شهری نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
معاون آموزشی وزارت علوم درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون دریافت شهریه‌های نجومی از دانشجویان پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های سطح یک کشور گفت: از انتشار این خبر اطلاع ندارم، اما هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها هر تصمیمی که پیرامون بحث شهریه به تصویب برسانند، همان اجرایی خواهد شد.
معاون آموزشی وزارت علوم درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون دریافت شهریه‌های نجومی از دانشجویان پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های سطح یک کشور گفت: از انتشار این خبر اطلاع ندارم، اما هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها هر تصمیمی که پیرامون بحث شهریه به تصویب برسانند، همان اجرایی خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه تامین مسکن خانوار در شهر تهران گفت: شخصی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، باید یک و نیم برابر درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص دهد.
بررسی‌ها نشان می‌‌دهد در حال حاضر دولت محلی در تورنتو معادل 47/ 0درصد ارزش روز املاک را به‌عنوان شارژ شهری یا همان مالیات سالانه ملکی از مالکان واحدهای مسکونی دریافت می‌‌کند. نه تنها این نرخ در تورنتو نسبت به سال2021 میلادی 02/ 0واحد درصد افزایش یافته، بلکه در سایر شهرهای کانادا بین 5/ 0 تا 5/ 2درصد ارزش روز املاک، مالیات سالانه دریافت می‌‌شود.
دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مشارکت خانواده‌ها در اداره مدارس نباید صرفاً به دریافت شهریه محدود شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ