برخی معتقدند روز سه‌شنبه مناسب‌ترین زمان برای وزن کردن خود است؛ زیرا وسط هفته بهترین موقعیت است تا ببینید از اواخر هفته گذشته تا اواسط هفته جاری با خود چه کرده‌اید و بر اساس آن برنامه ورزش و تغذیه خود را تنظیم کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی یک ادعای جدید درباره علت بازگشت کیلیان امباپه به تمرینات پاری سن ژرمن مطرح کرد.
به دلایل متعدد، توافق مذکور از نگاه منافع ملی، دستاورد غیر قابل انکاری است. دستاوردی که هم حاصل هم افزایی دستگاه‌های مختلف درگیر در مسائل مربوط با سیاست خارجی و امنیت ملی است و هم در بخش‌هایی ناشی از تلاش‌هایی است که در دوران گذشته، انجام شده و اینک به ثمر نشسته است.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
بدنه‌های شیپوری شکل آن‌ها ممکن است باعث شوند که این ناو‌ها بی ثابت به نظر برسند، اما در اینجا چیز‌هایی بسیار بیشتر از آنچه به چشم می‌آید در کار است.
ما در عصری زندگی می کنیم که اعتراضات توده ای بزرگ در تقریبا هر منطقه ای در جهان وجود دارد. با این وجود، انقلاب‌ های اجتماعی آن‌ گونه که در قرن بیستم می ‌شناختیم در هیچ کجا یافت نمی ‌شوند. دلیل آن چیست؟
باشگاه استقلال در خصوص نشست خبری جواد نکونام اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
افراد هرتعداد بافت همبند فاسیا داشته باشند، بدن‌شان به آن تعداد، تکه‌ای خواهد شد. شوارتزنگر دو ردیف از فاسیا در بدن خود دارد که برجسته هستند و یک ردیف بسیار کوچک هم وجود دارد که چندان توجه‌ها را به خود جلب نمی‌کند؛ بنابراین ۶ تکه‌ای شدن عضلات کاملا به ژنتیک و ساختار بدن فرد مرتبط است.
مبارزه استقلال‌طلبانه بسیاری از کشورهای آفریقایی نتیجه‌بخش بوده و منجر به خروج عوامل سلطه شده، اما روند استعمارزدایی روندی بی‌دردسر نخواهد بود.
گویی خرید ماشین لباسشویی به معنای شکل‌گیری پیوند خانوادگی بین دو نفر است. در آن سال‌ها مردان مجرد فرانسوی، معمولا لباس‌های کثیفشان را یا در ماشین‌های لباسشویی عمومی (در ساختمان‌های بزرگ) می‌شستند و یا به خانه مادرشان می‌بردند تا شسته شود.
با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و همچنین اسناد بالادستی مبنی بر توجه ویژه دولت ها به گسترش حمل و نقل ریلی، در طول سالیان گذشته این حوزه مورد غفلت واقع شده است.
شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ در فدراسیون ورزش های رزمی واکنش هایی را در پی داشته است.
ایست قلبی وضعیتی است که قلب نمی‌تواند وظایف خود مانند پمپاژ خون اکسیژن‌دار به سرتاسر بدن برای رساندن اکسیژن به مناطق حساس مثل مغز و بقیه اندام‌ها را انجام دهد. گاهی اوقات به آن «ناگهانی» می‌گویند، زیرا به نظر می‌رسد که بدون هشدار و علائم قبلی اتفاق می‌افتد. در این شرایط بیمار به طور ناگهانی تمام فعالیت‌های قلبی خود را از دست می‌دهد، تنفسش متوقف شده و بیهوش می‌شود. بدون درمان فوری، ایست قلبی ناگهانی می‌تواند منجر به مرگ شود.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
حسین امیرعبداللهیان گفت: زمانی می‌توانستیم اطلاع رسانی کنیم که از انتقال وجه مطمئن شویم.
بی‌خوابی می‌تواند بر الگو‌های خواب شما تأثیر منفی بگذارد و باعث کم‌خوابی و افت کیفیت خواب شود. کم‌خوابی یکی از دلایل شایع سردرد‌های صبحگاهی است و می‌تواند باعث میگرن شود.
دمای سردتر یکی دیگر از عواملی است که به دویدن سریعتر در پاییز کمک می‌کند؛ صبح‌های سرد و در عین حال آفتابی و شب‌های سرد، بهترین فرصت را ایجاد می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ