حسین امیرعبداللهیان گفت: زمانی می‌توانستیم اطلاع رسانی کنیم که از انتقال وجه مطمئن شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آلمانی از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر خارجه آلمان در مسیر سفر به استرالیا، در فرودگاه ابوظبی خبر دادند.
این روز‌ها همه جا خبر از شهاب‌های برساوشی است. بارش شهابی برساوشی هر سال اواخر مرداد به اوج خود می‌رسد. اما این رویداد دقیقاً چیست؟ برای رصد بارش شهابی برساوشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید و کجا و چطور می‌توانید این بارش را رصد کنید.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
امروز مطالبی همچون چرا سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۳ طلا را بیشتر دوست دارند؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر تولید آلومینیوم قرار می‌گیرند؟، خودروی ۷۹۹ میلیونی در بازار تهران، انتقاد وزیر راه و شهرسازی از بانک ها، خبر مهم در مورد جاماندگان سهام عدالت، قیمت دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رسانه پرتغالی خبر داده تیم متمول سعودی پیشنهادی چشمگیر را برای مهاجم ۳۰ ساله پورتو ارائه کرده اما سرمربی این تیم نمی‌خواهد او را در فصل آینده از دست بدهد و این مهاجم تکه‌ای مهم در پازل کونسیسائو محسوب می‌شود.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
پرسش‌هایی که در بیت المقدس نیز شنیده می‌شود این هفته در واشنگتن نیز شنیده شد: چرا "بنیامین نتانیاهو" که مسئول تشکیل دولت تازه اسرائیل شده تا این اندازه به "بزالل اسموتریچ" و "ایتامار بن گویر" چهره‌های راست افراطی قدرت می‌دهد؟
عضو اتحادیه صنف کامیونداران کشور از دو دلیل طولانی شدن ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک خبر داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی از دلایل عدم حضور حسن یزدانی در جام جهانی خبر داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ساوتهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
عباس عبدی نوشت: این روایت اگر درست و دقیق باشد، باعث تاسف خواهد بود که بدانیم شنیده و پذیرفته نمی‌شود. چرا؟ به این علت بسیار ساده که ما هنوز نزد فرزندان‌مان شرمنده هستیم که چرا خبر رسمی سقوط هواپیما را باور کردیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ