این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چقدر زیباست جدایی با اخلاق حرفه‌ای همراه باشد. نباید اینطور باشد که برای ورود خوش آمد بگویند ولی پس از خروج جواب افراد را ندهند با بدترین شکل ممکن بدرقه کنند
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
چرا دست تاج به امضای حکم حبیب کاشانی نمی‌رود؟
رئیس کمیته ملی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت حبیب کاشانی توسط مهدی تاج شد.
ناسا می‌گوید: «تصاویری مانند این می‌تواند به ما کمک کند تا بفهمیم چرا جو بیرونی خورشید (تاج) حداقل ۱۰۰ برابر گرم‌تر از سطح آن است.»
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
درحقیقت مهدی تاج تقصیری ندارد. او اگر از دل یک سیستم سالم و روشن بالا می‌آمد یا باید تا امروز استعفا می‌داد و می‌رفت پی کارش یا باید توسط همان سیستم مجبور به پاسخگویی می‌شد. سیستمی که او را برکشیده است، هرچه هست، ربطی به فوتبال ندارد که اگر داشت با چنین فاجعه‌ای مواجه نمی‌شدیم.
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
اصفهان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:ما داریم به عقب برمی‌گردیم، اگر قرار بود که کی‌روش را باز گردانیم، اگر قرار بود تاج برگردد، چرا این انتخاب‌ها را انجام دادیم؟
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
فشار افكارعمومى و منتقدان متوجه مجمع شده كه چرا و چگونه با ٥١ راى باز هم مهدى تاج را با آگاهى از شرايط خاص موجود و پرونده‌های قضایی متعدد او ، به رياست فدراسيون رساندند.
انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.
چرا هر زمان درباره تاج مشکل یا موضوعی پیش می‌آید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه تهدیدآمیز می‌نویسند؟
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان توسط شورای پول و اعتبار تایید شد.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش سی درصدی بودجه ورزشی باشگاه‌های صنعت مس در فصل پیش رو خبر داد.
جبهه پایداری که طیفی از چهره‌های جوان و مجموعه‌ای از شمایل‌های نامجوی طیف اصولگرایی بودند، ابتدا با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی اصولگرایان سنتی و حتی نو اصولگرایان، آرام آرام خود را در قامت مدعی جدی تاج و تخت اصولگرایی معرفی کردند و نهایتا با عبور از قالیباف، وارث اصلی محافظه‌کاران دهه ۷۰ و اصولگرایان دهه ۸۰ و ۹۰ شدند. جماعتی که در خفا و آشکار در برابر قالیباف ایستادند، موضع‌گیری کردند و سکه توفیق را به نام خود زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ