هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش صاحب استقلال است و بعید می‌دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند.
مدیرعامل سابق استقلال می گوید که انتشار قرارداد بازیکنان استقلال هدفمند بود و چرا این اتفاق برای رقبا رخ نداد.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که از لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا در حالی که می‌خواستند بگویند این‌ها نظر ما نیست با انتشار متن‌هایی با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی «بی غیرت»، «وطن فروش» و «خائن» نامیده شدند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
از اتفاقات اخیر به خصوص واکنش برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی به عنوان یکی از دلایل اصلی برکناری آجورلو یاد می‌شود.
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
رضا میرزایی، بازیکن استقلال، معتقد است که در بازی امروز برابر فولاد یک خطای پنالتی صد درصدی روی او اعلام نشده است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
بازیکنان منچستریونایتد از نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در این تیم استقبال می‌کنند.
این بازیکن در روز‌ها و هفته‌های گذشته جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات بود، اما ظاهراً سرمربی پرتغالی تیم اعتقادی به این هافبک هجومی ۲۴ ساله ندارد.
این اقدام باشگاه استقلال برخلاف آنچه که تصور می‌شود به منزله فسخ نیست چرا که در این حالت بازیکن مدنظر همچنان تحت قرارداد باشگاه است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فضای استقلال باعث شد مهدی قایدی بار دیگر همان بازیکنی شود که قبل از جدایی از این تیم بود.
وریا غفوری در اردوی ترکیه هم با فولادی‌ها نبود و از بقیه بازیکنان کمی عقبتر است. البته او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بهرحال جواد از حدود دقیقه ۷۰ به کاپیتان سابق استقلال بازی داد.
داوری و تعیین آثار برتر جشنواره بین المللی فارابی به اتمام رسید
چرا استقلال جذب این بازیکن جدید را پنهان می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ