به دلایل متعدد، توافق مذکور از نگاه منافع ملی، دستاورد غیر قابل انکاری است. دستاوردی که هم حاصل هم افزایی دستگاه‌های مختلف درگیر در مسائل مربوط با سیاست خارجی و امنیت ملی است و هم در بخش‌هایی ناشی از تلاش‌هایی است که در دوران گذشته، انجام شده و اینک به ثمر نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان گفت: زمانی می‌توانستیم اطلاع رسانی کنیم که از انتقال وجه مطمئن شویم.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
یک توافق موقت بالقوه باعث می شود ایران در ازای آزاد شدن میلیاردها دلار از دارایی هایش زندانیان امریکایی را آزاد کند.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارز در کشور‌های مختلف داریم که بعضا مشخص نیست چرا پول ما در آن کشور‌ها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
قرص ویتامین c یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از آنتی اکسیدان چیست. آنتی اکسیدان ها به موادی گفته می شود که رادیکال های آزاد سلولی را از بین می برند و استرس اکسیداتیو را در بدن محدود می کنند. در نتیجه، التهابات در بدن کاهش پیدا می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی دارد.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است، اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است ولی ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
احمد خاتمی گفت: بسیاری از اغتشاشگران چند عنوان فقهی داشتند، محارب، باغی، مفسد فی الارض و قاتل و آنگاه وقت اجرای حکم خدا بمباران انتقاد می‌شود، البته انتقاد آزاد است، ولی چرا وقتی محارب اعدام می‌شود سر و صدا به راه می‌اندازند، شهیدان عجمیان و آرمان را ده‌ها نفر محاصره کرده بودند و با زجر کشتند و نفس‌شان هم در نمی‌آید.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
تقی آزاد ارمکی گفت: سخنگوی دولت نماینده کدام ژانر فرهنگی کشور است که باید به دانشگاه برود؟! معلوم است که تو می‌روی و تحریک می‌کنی. مثل این است که آقای رسایی به عنوان نماینده روحانیت در دانشگاه حرف بزند؛ معلوم است که تو داری تحریک می‌کنی.
بیژن عبدالکریمی گفت: انقلاب میثاق ملی را رعایت نکرد. چرا طی این ۴۳ سال، اصل ۲۷ قانون اساسی که اجتماع آزاد قانونی را جایز شمرده است، حتی یک‌بار رعایت نشد؟ مگر ما ۱۰۰ هزارنفر جمعیت را در استادیوم آزادی جمع نمی‌کنیم، مگر آن‌زمان اتفاقی می‌افتد؟ چرا این ۱۰۰ هزار نفر نمی‌توانند معترضان باشند؟
با وجود اهمیت مناطق آزاد برای اقتصاد کشور، اما به نظر می‌رسد که تا امروز این مناطق چندان عملکرد مطلوبی نداشته و به محلی برای واردات تبدیل شده اند.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ