باشگاه پرسپولیس بیست و پنجمین باشگاه پرطرفدار در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یحیی گل‌محمدی تا همین دو سال پیش همواره سجاد شهباززاده را در صدر لیست خرید خود می‌گذاشت.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
دیدار استقلال و سپاهان همواره حساس و مهم بوده و حالا دو تیم باید در هفته سوم لیگ بیست و سوم با هم روبرو شوند.
حضور دروازه بان جوان هوادار در استقلال شرایط را برای جدایی علیرضا رضایی فراهم خواهد کرد.
اگر پرسپولیس دبل کند و قهرمان جام حذفی شود اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام هم خواهد شد.
پرسپولیس حداقل برای ۲۴ساعت از دو رقیب بالانشین و مدعی خود پیشی گرفت تا بیشترین فشار روانی را به اردوی استقلال و سپاهان وارد سازد. کورسوی اميدی هم نفت مسجدسلیمان ایجاد شده است
جدال میان استقلال و علیرضا منصوریان همواره جذاب، حساس و پرحاشیه بوده و انتظار می رود امروز نیز شاهد یک دوئل تماشایی باشیم.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
اتفاق بد دیگر، ولی رفتار مأمور یگان ویژه‌ای است که مشخصا مأمور برقراری نظم و انضباط در ورزشگاه است، ولی خودش وارد می‌شود و از قرار به طور خودجوش تصمیم می‌گیرد ضربه‌ای به سرمربی استقلال که برای بیرون‌رفتن از زمین مقاومت می‌کرده، بزند. اینکه نگاه به نیرویی که حافظ امنیت است در چنین شرایطی تغییر می‌کند و با انتشار فیلم‌هایش هم جای توجیهی باقی نمی‌گذارد، قاعدتا به اندازه کافی بحث‌برانگیز می‌شود.
امید نورافکن که در فصول اخیر همواره بحث بازگشتش به استقلال مطرح بوده، امروز برابر تیم سابقش به میدان می رود.
محمدرضا عباسی می‌گوید شرایط تقابل با استقلال در جام حذفی متفاوت است و تراکتور با تمرکز بالا وارد مسابقه آینده خواهد شد.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
هواپیمای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم اکنون در فرودگاه مینسک پایتخت کشور بلاروس بر زمین نشست.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.
استقلال ملاثانی باز هم نباخت و در لحظات پایانی یک گل وارد دروازه حریف کرد تا رکورد جدیدی از شکست‌ناپذیری خلق کند.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اظهاراتی به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور، تاکید کرد که این انقلاب مسیر ملت یمن به سوی استقلال را هموار کرد.
پنجمین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ برتر با تداوم صدرنشینی پرسپولیس و اولین شوک به استقلال و سرمربی این تیم همراه بود. مدعیان بالای جدول هم نتایجی گرفتند که بیشتر کمک حال سرخپوشان شد.
سیدمجتبی حسینی در چند سال گذشته همواره مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی موفق بوده است.
مهاجم تازه وارد استقلال فعلا در امارات حضور دارد و به دیدار با ملوان نیز نخواهد رسید.
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند خریدهای این تیم برای فصل آینده منطقی است اما ایراد بزرگی که در فوتبال ایران وجود دارد برای استقلال هم تکرار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ