جدال میان استقلال و علیرضا منصوریان همواره جذاب، حساس و پرحاشیه بوده و انتظار می رود امروز نیز شاهد یک دوئل تماشایی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اتمام دور گروهی لیگ ملت‌ها برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
امام‌جمعه موقت مشهد گفت: نفوذی‌ها عوامل همان دولت‌هایی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با ما دشمی کرده‌اند. امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که آمریکایی‌ها در ایران نفوذی ندارند.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
حساسیت دربی تهران آنقدر بالاست که‌ جنگ فیزیکی و البته دوئل‌های تن به تن را افزایش می‌دهد.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
یکی از تعیین‌کننده‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکوی امشب را بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو شاهد خواهیم بود.
برای کمک به تشخیص کم خونی‌های ناشی از کمبود ویتامین، ممکن است آزمایش‌های خونی انجام دهید که این موارد را بررسی می‌کند. کم خونی ناشی از کمبود ویتامین با دوز‌هایی از هر ویتامینی که کمبود دارد درمان می‌شود.
دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی تاتنهام، در آستانه دیدار تیمش با میلان در چمپیونزلیگ از روسونری به عنوان یکی از بهترین تیمهای دنیا یاد کرد و گفت آماده دوئل با تئو هرناندز است.
ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: دولت‌هایی که سرمایه ملی ایران در آنجا وجود دارد بر مبنای مناسبات دوستانه و قوانین و مقررات بین‌المللی موظفند منابع مالی ایران را آزاد کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان بار دیگر خود را به قلب بلایا و مشکلات رسانده است تا به هموطنانش کمک کند. او در میان نیروهای امدادی به کمک آتش نشانان رفته و با توجه به تجربیات و دوره‌هایی که طی کرده، عضو افتخاری گروه امدادگر در این مصیبت متروپل آبادان شده است
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ