رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اظهاراتی به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور، تاکید کرد که این انقلاب مسیر ملت یمن به سوی استقلال را هموار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات آغاز کننده بازی برای شمس‌آذر مقابل استقلال خوزستان معرفی شدند.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ با فضلا، طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه دیدار کردند.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح یکشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
میرسلیم خطاب به شهردار تهران نوشت: امروز پس از ۲۱ ماه، با حسرت تمام، باید به شما برادر انقلابی، که امیدوار بودیم راه ناصواب اسلاف خود را در شهرداری تهران اصلاح می‌کردید، عرض کنم که خطای اصلی، یعنی شهرفروشی و عدم ساماندهی بر مبنای قواعد و معیار‌های مهندسی شهرسازی، شدیدتر از گذشته ادامه یافته است.
مراسم ختم حسن غفوری‌فرد رئیس سابق هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در مدرسه عالی شهید مطهری با حضور مقامات لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در مراسم افتتاح موزه هوانیروز ارتش که صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هوانیروز و ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی هستیم. هوانیروز از ابتدای انقلاب مظلومان وارد میدان شد و قهرمانانه پیروز شد و رشادت‌های رزمندگان هوانیروز فراموش نشدنی است.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
همزمان با شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.
شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در پیامکی یادآور شد که امشب بـه پـاس چـهل و چـهار سـال استواری و مـقـاومـت نــوای «الله اکبــر» در ســراســر کشــور طنـیـن انــداز می‌شود.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
صنعا پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد رژه نظامی بزرگ در میدان السبعین به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر بود.
میلیون ها نفر از مردم یمن، صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر در راهپیمایی شرکت کردند.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ