روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: تلویزیون در اقدامی عجیب هنگامی که ارسلان مطهری گل دوم استقلال را وارد دروازه کرد با اشاره دست از دیگران خواست که کسی شادی گل نکند. صدا و سیما هم بلافاصله دست به سانسور شد و صحنه آهسته گل را پخش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
ژست ناراحت گل محمدی توسط هواداران استقلال که برای اعتراض مقابل ساختمان باشگاه حاضر شده‌ بودند مورد تمسخر واقع شد.
حجت کریمی در میان اعتراض عجیب هواداران باشگاه را ترک کرد
اعتراض کادر استقلال به تیم داوری پس از سوت پایان نیمه اول دربی
شبکه ۳ اعتراض مردم مشهد به لایحه عفاف و حجاب را پوشش داد. معترضین معتقدند لایحه فعلی بازدارنده نیست و مجرم کشف حجاب باید متوقف و بازداشت شود!
گلی که کیلیان امباپه در دیدار دیشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
در پایان بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم کادرفنی سبزپوشان اصفهانی به سوی داور رفت تا در خصوص گل مردود با او صحبت کند.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
باشگاه فولاد با انتشار یک ویدیو نسبت به تصمیمات داوری در بازی برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.
اعتراض هواداران پرسپولیس هنگام خروج تیم داوری در نیمه اول
منصوریان روز گذشته به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.درخواست هواداران از باشگاه فولاد، جذب سرمربی خارجی بود، امروز هواداران با حضور در ورزشگاه اعتراض خود را به تصمیم اخیر باشگاه نشان دادند.
اخراج مجید عیدی مقابل استقلال به دلیل دریافت کارت زرد دوم و اعتراض شدید مازیار زارع و کادر فنی ملوان
اعتراض‌های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد.
اعتراض های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
جنجال مجیدی بعد از شکست سنگین کلبا: «باید برای اعتراض به داور تمرین کنیم!»
نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
نیما نکسیا دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به شدت در فضای مجازی مورد قضاوت قرار گرفته است.
شماری از دانشجویان دختر در پایتخت افغانستان پس از اخراج از دانشگاه کابل تظاهرات کردند. معترضان شعار می‌دهند: «به جرم درس خواندن، به جرم دیدن ما را از دانشگاه اخراج کردند».
بازی استقلال - فولاد سه صحنه جنجالی و مشکوک به پنالتی داشت که به شدت مورد اعتراض تیم میزبان قرار گرفته است.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ایران با توقف خانگی استقلال مقابل پیکان به اتمام رسید.
یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ