کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقاتی درباره رابطه سکته قلبی با میزان درآمد افراد و احتمال زنده ماندن آن‌ها بعد از سکته وجود دارد که این رابطه را تا حدودی قوی می‌سازد.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
به حالتی که درجه حرارت بدن به‌طور غیرطبیعی بالا باشد، گرمازدگی می‌گویند. اما گرمازدگی هم چند مرحله دارد که برخی علائم آنها با هم متفاوت است.
محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه بیخوابی بر خطر سکته مغزی تأثیر می‌گذارد، اما تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است باعث التهاب مضر شود.
آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
یک مطالعه جدید به چگونگی ارتباط سکته مغزی و اختلالات شناختی پرداخته است. این تحقیق نشان داد که از هر ۳ نفری که سکته می‌کنند، ۱ نفر در عرض ۵ سال دچار زوال عقل می‌شوند.
معاون رئیس جمهوری ترکیه نیز وضعیت سلامت اردوغان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت که وی تنها دچار یک سرماخوردگی ضعیف شده است.
استعمال سیگار احتمال سکته مغزی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و اگر سیگاری هستید، بدانید که ترک سیگار خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
لیگ یک: سکته اس خوزستان در شب بازگشت سایپا
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به عیادت بازیکن جوانی رفت که در وسط بازی دچار سکته قلبی شده بود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به عیادت بازیکن جوانی رفت که در وسط بازی دچار سکته قلبی شده بود.
افرادی که در محیط‌های شلوغ صدایی کار می‌کنند، در معرض کاهش شنوایی قرار دارند. اگر هندزفری را با صدای ملایم در مدت کوتاه‌تری بشنویم مشکلی ایجاد نمی‌کند اما بعد از مدتی باید به گوش استراحت دهیم. گذاشتن هندزفری در طولانی مدت با صدای بلند، کاهش شنوایی ممکن است ایجاد شود.
در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین با شکست هلند حریف کرواسی در نیمه‌نهایی شد.
هوای سرد، رگ‌های قلبی را تنگ و منقبض کرده، جریان فشار خون به اعضای بدن کاهش می‌یابد و در نتیجه خطر سکته قلبی بالا می‌رود، اما علت این اتفاق فقط مربوط به رگ‌های قلبی نیست بلکه هوای سرد می‌تواند باعث گرفتگی رگ‌های خونی شود، آن‌ها را تنگ کند و باعث می‌شود که بدن تلاش کند تا بتواند دمای مرکزی را متناسب نگه دارد و همین امر فشار به رگ‌های خونی را افزایش می‌دهد و باعث گرفتگی و تنگی آن‌ها نیز خواهد شد.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: سکته مغزی بیشتر در سنین بالا بروز می‌کند، اما سکته مغزی در افراد زیر ۵۰ سال نیز مشاهده می‌شود که باید در این افراد به دنبال سابقه سکته مغزی، سابقه خانوادگی مثبت، فشارخون بالا، چربی خون و قند خون باشیم که این افراد باید به صورت پیوسته وضعیت خود را کنترل کنند تا از بروز سکته مغزی در آن‌ها جلوگیری شود.
سکته دوباره لیورپول درخانه قعرنشین لیگ برتر
سکته مغزی اسطوره تیم ملی فوتبال ایران در آمریکا
حسین کلانی بازیکن سال‌های دور تیم ملی و پرسپولیس بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد
حسین کلانی دو روز پیش در کالیفرنیای امریکا با سکته مغزی مواجه شد و طی دو روز گذشته تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشته است.
حسین محمدیان، فرزند عسگری محمدیان یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران ایران در دهه 1360 است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ