تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
رییس جمهور گفت: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند چون ضرورت های جامعه را شناختند و برای ایفای نقش آماده شدند
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده شده و مدیران باشگاه رفسنجانی در انتظار دستور رئیس جمهور برای افتتاح آن هستند.
شهداب یزد یاد و خاطره تیم صنام تهران را زنده کرد.
شهداب با ستاره‌های کمکی در آسیا سوم هم نشد
شهداب با معروف و غفور بازهم به سانتوری و موزرسکی باخت
یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
لبنیات هراز آمل موفق به شکست پیکان شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا با شهداب یزد برای کسب جام سی‌وششم روبرو شود.
تیم والیبال شهداب یزد در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان با اقتدار نماینده گرگان را شکست داد
سرمربی تیم شهداب یزد گفت تاکید کرد تیمی که مقابل شهداب بازی کرد جایگاهش هشتم جدول نبوده است.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
شهداب یزد با غلبه بر فولاد سیرجان صعود خود به پلی‌آف لیگ برتر والیبال را قطعی کرد.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
شهداب یزد با پیروزی مقابل راه یاب ملل مریوان جای پیکان را در رده دوم جدول گرفت.
کاپیتان تیم ملی کرواسی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینی شاداب، آماده درخشش در آخرین بازی خود در جام جهانی است.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
پزشک تیم ملی فوتبال گفت: وحید امیری بعد از دوران نقاهت تمرینات خود را آغاز کرده است و می‌توانیم تا جام جهانی او را به شرایط آماده برسانیم.
شهید فرامرزی پوی یکی دیگر از شهدای جنگ محسوب می‌شود که البته کمتر اسمی از او به میان آمده.
ارتش در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دولت تأکید کرد که با تأسی به آرمان شهدا به‌ویژه دو اسوه خدمت خالصانه، شهیدان رجایی و باهنر، پشتیبان دولت بوده و آماده خدمت و ایثار است.
ورزشگاه اختصاصی شهداب مطابق با استاندارد های جهانی آماده برای میزبانی از بازی های تیم های والیبال باشگاه شهداب است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ