شهداب یزد یاد و خاطره تیم صنام تهران را زنده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
ورزشکاران برتر شرکت کننده در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پیش از آغاز رسمی این رقابت ها در تهران، با حضور در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با خانوادهء شهدایِ ایرانیِ جنگ با داعش، بر لزومِ زنده نگه داشتنِ یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
یاد و خاطره شهید رضایی مجد و شهدای اسفند در هفته بیست و یکم لیگ برتر، گرامی داشته می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
اکران فرهنگی به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانش هسته‌ای کشور در پایتخت از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
همزمان با سومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این سانحه، فردا(یکشنبه) محل سقوط هواپیمای اوکراینی در شهریار توسط بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلباران می‌شود.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: دشمنان تلاش می‌کنند یاد و خاطره شهدا به بوته فراموشی سپرده شود که وظیفه آحاد ملت است تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.
جمعی اساتید جامعه پزشکی و دانشجویان دانشگاه‌ تهران ظهر امروز با راه‌اندازی دسته عزاداری یاد و خاطره شهدای حادثه شاهچراغ در حرم حضرت احمد بن موسی‌(ع) را گرامی داشتند.
اسماعیل کوثری‌ در مراسم ۳۴۰اُمین شب خاطره ویژه شهدای مدافع امنیت گفت که سردار حسن طهرانی مقدم مشغول تست [نوعی از موشک] قاره‌پیما بود که به شهادت رسید.
جامعه ورزش با حضور در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، یاد و خاطره ۵۱۳۵ شهید ورزشکار را گرامی داشتند.
دختر جوان گفت: شهاب با من کاری کرد که تا دنیا دنیاست و من زنده هستم فراموش نمی‌کنم، اما التماس‌های مادرش در این دو سال باعث شد نتوانم مقاومت کنم و گذشت کردم.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران درباره همکاری با سایر سازمان ها در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: به طور طبیعی سال آینده که این جشنواره به صورت ملی برگزار می شود، گستره بزرگتری را در نظر خواهیم گرفت.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ