منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
زاهدان- تصاویر شهدای پلیس راه زاهدان منتشر شد.
آیین تشییع پیکر شهیدان حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ کوی شهدای زاهدان، ستوان‌ سوم «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه «مبین رشیدی» صبح یکشنبه ۱۸ تیر از درب کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان برگزار شد.
زاهدان- تصاویر و اسامی شهدای حمله تروریستی امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، اعلام و منتشر شد.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی امروز با شکوه هرچه تمام‌تر در جنین برگزار شد.
یادواره شهید مصطفی چمران و شهدای جنگ‌های نامنظم، عصر سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
حجت الاسلام سیدمحمدرضا سیستانی در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی در آرامگاه شماری از شهدای فتوای جهاد کفایی حضور یافت و برای این شهدا فاتحه قرائت کرد.
تصاویر ۵ تن از شهدای مرزبانی شب گذشته در سیستان و بلوچستان را ببینید که دو تن از آن‌ها استوار دوم و سه تن از آن‌ها سرباز انجام وظیفه بودند.
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در نوار غزه از ساعتی پیش در این باریکه آغاز شده است.
بابلسر- «امیرحسین شیرجی» بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر در زمین فوتبال دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
حسین عبداللهیان با حضور در بیمارستان‌ شهدای تجریش تهران از مجروحان این حمله مسلحانه عیادت کرد. براساس این گزارش، فردی صبح روز جمعه «۷بهمن ماه » با سلاح گرم وارد سفارت آذربایجان در تهران شد و اقدام به تیراندازی کرد که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
مراسم تشییع پیکر شهدای اردوگاه جنین با حضور گسترده فلسطینیان ساکن این اردوگاه برگزار شد.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ