کاپیتان تیم ملی کرواسی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینی شاداب، آماده درخشش در آخرین بازی خود در جام جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.
برخی از فیلم‌هایی که در شبکه‌های نمایش خانگی پخش می‌شود متاسفانه به عاملی برای تبلیغ دخانیات تبدیل شده است. سکانس‌هایی که موجب ترغیب آنان برای استعمال دخانیات می‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش درباره ثبت‌نام کلاس دهمی‌ها گفت: ثبت‌نام در دوره متوسطه دوم به دلیل اینکه دانش‌آموزان باید در آزمون‌های مرتبط با هدایت تحصیلی شرکت و فرم‌هایی را تکمیل کنند، معمولا از دهه دوم تیرماه به بعد انجام خواهد شد.
کاربران ژاپنی فیلم‌هایی از خود منتشر می‌کنند که در حال دهنی کردن غذای دیگران در رستوران هستند. تاکنون سه نفر به خاطر این کار بازداشت شده‌اند.
هوادار تهران در یکی از تاریخی‌های بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.
از نگاه خیره من به قبض‌ها، چند نفری که توجهی به آن فیش‌ها نداشتند با من همراه شدند، مبالغ فیش‌ها را می‌خواندم؛ ۲۰۰ هزار تومان، ۴۰۰و۷۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان. از مسئول داروخانه پرسیدم این فیش‌ها! گفت: سند سخاوت مردم شهرم بوشهر.
ارسلان مطهری در همان 25 دقیقه ابتدایی دیدار برابر تراکتور، دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد.
فریم‌های ثبت شده از مهدی قایدی در بازی برابر مس رفسنجان فیزیولوژی انسان را زیر سوال می‌برد!
دروازه‌بان 35 ساله فرانسه بهترین نمایش ممکن را در بازی نیمه نهایی مقابل مراکش انجام داد.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. جدول نمایش آثار مستند در این دوره از جشنواره را از اینجا دریافت کنید.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
شاید هیچ کس به اندازه کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در شکست امشب برزیل مقابل کرواسی مقصر نبود.
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
سرمربی پرسپولیس بنا بر آنچه خودش ادعا کرده یکی از روزهای عجیب دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.
دیرینه شناسان تخم‌های دایناسور فسیل شده‌ای را در چین کشف کردند که نشان می‌دهد این جانداران پیش از رویداد بزرگ در حال کاهش بودند.
دومین روز تمرین تیم ملی زیر نظر كارلوس كی‌روش در شرایطی برگزار شد که یکی از فریم‌های جالب آن تقابل هشت‌های امسال و فصل گذشته پرسپوليس بود.
یورگن لوکادیا نخستین حضور خود در ترکیب اصلی پرسپولس را سپری می‌کند.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ