ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
سرلشکر باقری به دعوت رسمی رئیس ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان وارد مسقط شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
آبادان - جانشین ستادکل نیروهای مسلح با حضور در یادمان شهدای والفجر۸ به جمع راهیان نور پیوست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور شد که سپاه پاسداران دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرلشکر باقری صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی ندارد.
ستاد کل نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم و تاکید کرد: این اقدام بدعتی در مقررات بین‌المللی است و امنیت، آرامش و صلح منطقه‌ای و جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و پارلمان اروپا مراقب عواقب آن باشد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار داد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی در آستانه سالروز شهادت شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ گفت: درس‌های غواصان خط شکن به ویژه برای امروز جامعه ما آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند از گزند و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ با صدور پیامی گفت: حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت سرتیپ پاسدار آیت گودرزی مشاور فرمانده کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.
ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با ناآرامی‌های بعد از درگذشت مهسا امینی بیانیه‌ای صادر کرد.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال فرمانده‌هان نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد بندرعباس شد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل (ره) برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ